از شنبه هفته آینده 29 دی ماه 97 توزیع سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایری که شماره شبای آن‌ها در بانک‌های مسکن و انصار است در مجموع به ارزش 49 میلیارد تومان و جمعیتی بالغ بر 570 هزار نفر پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 16 January 2019

خبرهای دریافتی از سازمان خصوصی سازی نشان می‌دهد، پرداخت سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایر سراسر کشور در حالی از چهارشنبه 19 دیماه آغاز شده که در شروع این مرحله به تدریج سود سهام عدالت روستائیان و عشایری که شماره شبای بانکی آن‌ها متعلق به بانک‌های ملی، کشاورزی، پست بانک، صادرات و سپه است، پرداخت شده است.

بر این اساس در گام نخست از توزیع سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایر بیش از 9 میلیون و 200 هزار نفر از مشمولان این گروه سودی بالغ بر 780 میلیارد تومان پرداخت شده است.

بر این اساس از امروز 23 بانک دیگری که مشمولان روستائیان و عشایر سراسر کشور شماره شبای بانکی خود در آن‌ها را وارد سامانه سهام عدالت کرده‌اند سودی بالغ بر 41 میلیارد تومان را میان 480 هزار نفر از مشمولان توزیع خواهند کرد.

علاوه بر این از شنبه هفته آینده 29 دی ماه 97 توزیع سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایری که شماره شبای آن‌ها در بانک‌های مسکن و انصار است در مجموع به ارزش 49 میلیارد تومان و جمعیتی بالغ بر 570 هزار نفر پرداخت خواهد شد.

همچنین در آینده نزدیک سود سهام عدالت دیگر مشمولان روستائیان و عشایر که شماره شبای آن‌ها مربوط به بانک‌های تجارت، ملت، توسعه و رفاه است و جمعیت آن‌ها 2میلیون و 700 هزار نفر بوده و ارزش کلی سود واریزی آن‌ها در مجموع حدود 230 میلیارد تومان می‌باشد، پرداخت خواهد شد.

گفتنی است در پایان پرداخت سود سهام عدالت مشمولان روستائیان و عشایر در مجموع 13 میلیون نفر از مشمولان مربوط به این گروه بالغ بر 1100 میلیارد تومان سود سهام عدالت دریافت خواهند نمود.

همچنین سود سهام عدالت دیگر مشمولان نیز به تدریج و با دریافت سود سال مالی عملکرد سال 96 از شرکت‌های سرمایه پذیر و با اطلاع رسانی قبلی از سوی سازمان خصوصی سازی پرداخت خواهد شد.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار