رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندورود با اشاره به اینکه انتخابات اتحادیه‌های صنفی از ابتدای نیمه دوم بهمن ماه انجام می‌شود، گفت: با تشکیل این هشت اتحادیه به همراه دو اتحادیه دیگر می‌توان اتاق اصناف میاندورود را تشکیل داد.
کد خبر: ۷۰۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ 15 January 2019

سیدخلیل هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره تشکیل اتحادیه‌های صنفی در میاندورود و اتاق اصناف، اظهار کرد: برای تشکیل هشت اتحادیه عضوگیری اولیه انجام شد و کمیته اجرایی باید از بین متقاضیان، افراد واجد شرایط برای هیات مدیره و بازرسان اتحادیه‌ها را مشخص کند.

وی بیان کرد: تا به امروز دو هزار و 700 واحد صنفی با پروانه فعالیت در میاندورود شناسایی شدند و فراخوان برای انتخابات از یک ماه پیش انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندورود با بیان اینکه دو اتحادیه خبازان و قنادان و همچنین آرایشگران و خیاطان در میاندورود تشکیل شده بود، خاطرنشان کرد: هشت اتحادیه خاروبار و لبنیات، کیف و کفش و پوشاک، لوازم خانگی و بلورجات، عکاسان و لوازم و تحریر، صنعت کشاورزی و الکترونیکی، مواد پروتئینی، صنعت ساختمان، خدمات فنی و لوازم یدکی اتومبیل بزودی تشکیل خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه انتخابات اتحادیه‌های صنفی از ابتدای نیمه دوم بهمن ماه انجام خواهد شد، افزود: با تشکیل این هشت اتحادیه به همراه دو اتحادیه دیگر می‌توان اتاق اصناف میاندورود را تشکیل داد.

وی تاکید کرد: با تشکیل اتاق اصناف در میاندورود، واحد صنفی فعال در میاندورود می‌توانند خدمات مناسب‌تری دریافت کنند و دیگر هزینه‌های اضافی برای رفت و آمد به ساری را پرداخت نخواهند کرد.

هاشمی با اشاره به ثبت نام واحدهای صنفی در سایت ایرانیان اصناف گفت: اعضای اتحادیه‌های خبازان و قنادان و آرایشگران و خیاطان هم که در گذشته وجود داشتند با اقدامات انجام شده در سایت ثبت نام شدند.
بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار