هواشناسی مازندران آسمان استان را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما، وزش بادگرم پیش بینی کرد .
کد خبر: ۷۰۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ 15 January 2019

هواشناسی مازندران آسمان استان را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما، وزش بادگرم پیش بینی کرد .

احمد اسدی در گفتگو یی اظهار کرد: با استقرار زبانه کم فشار سطح زمین بر روی دریای خزر، آسمان استان برای روزهای سه‌ شنبه وچهارشنبه با افزایش دما و وزش باد گرم گاهی شدید بویژه دردامنه ها و ارتفاعات و از شب با افزایش ابر و در ارتفاعات غربی استان با بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی افزود: به سبب استقرار سامانه بارشی از روز پنجشنبه در مازندران شاهد آسمانی ابری همراه با بارندگی در ارتفاعات مه آلود با بارش برف، وزش باد شدید و کاهش دما و رعد و برق پراکنده خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: گذر پنج‌شنبه شب بدلیل کاهش محسوس دما، دامنه بارش برف،وزش باد به ارتفاعات ،دامنه ها و کوهپایه های استان کشیده شده و در مناطق ساحلی و جلگه ای استان نیز بارش مخلوط باران و برف و احتمال تگرگ پیش بینی می گردد.

اسدی گفت: از جمعه شب نیز شاهد کاهش ناپایداری هوا در استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران افزود: توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار