رییس هیات کشتی بهشهر از در نظر گرفتن جایزه دلاری برای نفرات برتر جام شهید هاشمی نژاد خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 15 January 2019

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، شهرام جعفری با بیان این مطلب اظهار کرد: حضور تیم‌های مطرح خارجی مانند روسیه، آذربایجان، گرجستان و ارمنستان در این مسابقات قطعی شده و احتمال حضور چند تیم خارجی دیگر نیز در جام شهید هاشمی نژاد که در رده سنی جوانان برگزار می شود، وجود دارد.

او همچنین گفت: این تورنمنت کشتی همه ساله در رده جوانان و با سطح فنی بالایی در شهرستان بهشهر برگزار می شود که امسال نیز استعدادهای جوان از 17 استان کشور و نفرات منتخب تیم ملی جوانان در این پیکارها حضور دارند که با هماهنگی هایی که با محمد طلایی سرمربی تیم ملی جوانان انجام شده، امیدواریم این مسابقات به آماده سازی تیم ملی جوانان نیز کمک کند چرا در در فاصله ۵۰ روزه تا رقابت های انتخابی تیم ملی جوانان برگزار می شود و محک خوبی برای شناخت کشتی گیران جوان خواهد بود.

جعفری به جوایز دلاری این مسابقات اشاره کرد و افزود: به نفرات اول تا سوم به ترتیب 200، 150 و 100 دلار اهدا خواهد شد که می تواند انگیزه خوبی برای و کشتی گیران رده جوانان باشد.

شانزدهمین دوره مسابقات چند جانبه کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری طبق مقررات اتحادیه جهانی، در سالن شهید هاشمی نژاد شهر بهشهر برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار