اداره کل هواشناسی مازندران وضعیت جوی را پیش بینی کرد . در استان‌های، آذربایجان غربی، البرز، تهران، مازندران و چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران و همچنین در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان، همدان ایلام، قم، کرمانشاه، لرستان، کردستان و مرکزی بارش باران را شاهد هستیم.
کد خبر: ۷۰۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 14 January 2019

به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هواشناسی مازندران وضعیت جوی را پیش بینی کرد . در استان‌های، آذربایجان غربی، البرز، تهران، مازندران و چهارمحال و بختیاری بارش برف و باران و همچنین در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان، همدان ایلام، قم، کرمانشاه، لرستان، کردستان و مرکزی بارش باران را شاهد هستیم.

هم اکنون شاهد بارش برف در محورهای هراز و کندوان هستیم که باید رانندگان قبل از تردد وضعیت راه‌های استان را استعلام کنند.

هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که هوای این استان در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برفی و سرد می شود که با وزش شدید باد نیز همراه خواهد بود.

مرتضی سلیمی با اشاره به وقوع برف و کولاک در 7 استان کشور، گفت: امدادرسانی به مسافران در راه مانده در 10 محور مواصلاتی در حال انجام است.
بر اساس این گزارش ، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو بی در ارتباط با وقوع برف و کولاک در کشور، اظهار داشت: 7 استان آذربایجان غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان و مازندران طی 24 ساعت گذشته درگیر برف و کولاک شده‌اند.

وی با اشاره به امدادرسانی مسافران در راه مانده در 10 محور کوهستانی و سایر جاده‌های برفی گفت: تعداد زیادی مسافر نیز استکان اضطراری یافته و 20 دستگاه خودور گرفتار در برف نیز در این مدت رهاسازی شده‌اند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: جهت تردد در محور‌های کوهستانی و برف‌گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

 اخطاریه تبعات بارش برف و کاهش دمای هوا در فصل پاییز و زمستان با توجه به قرار داشتن باغداران در فصل جمع آوری مرکبات از جمله اقدامات پیشگیرانه محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار