ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا از یک هفته پیش در شبکه سه سیما آغاز به کار کرد و در این چند روزی که می‌گذرد با دعوت از پیشکسوتان فوتبال کشور به بررسی این مسابقات پرداخت.
کد خبر: ۷۰۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 13 January 2019

به گزارش تابناک مازندران، ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا از یک هفته پیش در شبکه سه سیما آغاز به کار کرد و در این چند روزی که می‌گذرد با دعوت از پیشکسوتان فوتبال کشور به بررسی این مسابقات پرداخت.

 نکته جالب در خصوص این برنامه حضور محمدحسین میثاقی به عنوان مجری اصلی این برنامه است که از یکسال گذشته می‌توان گفت بیشتر برنامه‌های فوتبالی را قبضه کرده و در ویژه برنامه لیگ برتر و همچنین برنامه فوتبال 120 به یک چهره شاخص تبدیل شده است.

 حالا با حضور یک مجری جوان فوتبالی در تلویزیون کمتر نبود عادل فردوسی‌پور به چشم می‌خورد و با توانمندی که میثاقی در این مدت از خود نشان داده اطمینان مسئولین شبکه سه سیما و همچنین شبکه ورزش را به خود جلب کرده و می‌توان گفت جایگزین خوبی برای فردوسی‌پور محسوب می‌شود. البته نباید این موضوع را نیز فراموش کنیم که رسانه ملی نباید از میثاقی همانند فردوسی‌پور به صورت یکسره در همه برنامه‌ها استفاده کند و فرصت دیده شدن باید برای دیگر جوانان با استعداد کشور فراهم شود.

برچسب ها: فردوسی‌پور
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
مشخصه که از مدیران شبکه ۳ .... میگیرید
عادل هیچ کسی نمیتونه جاتو بگیره...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار