معاون امور دهیاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: بر اساس لایحه بودجه سال آینده ، اعتبار دهیاری های کشور نسبت به سال جاری بین 20 تا 25 درصد بیشتر می شود.
کد خبر: ۷۰۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 11 January 2019

سعیدرضا جندقیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود: در سال جاری میزان بودجه دهیاران که از محل مالیات بر ارزش افزوده تامین می شود، حدود 34 هزار میلیارد ریال است که به طور کامل تخصیص می یابد.
وی گفت: در لایحه بودجه سال آینده هم بیش از 40 هزار میلیارد ریال اعتبار برای این منظور پیش بینی شده است.
معاون امور دهیاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اعلام این که لایحه اصلاح قانون دهیاری ها در کمیسیون کلانشهرهای دولت در دست بررسی است، افزود: این لایحه نیز پس از تایید هیات دولت برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.
جندقیان مزیت اصلی این لایحه را کوتاه کردن دست دهیاری ها برای صدور مجوز ساخت و سازهای غیرمجاز دانست و گفت: در این لایحه در صورت تصویب در مجلس شورای اسلامی ماده 99 که برای برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در خارج از شهرهاست، تشدید خواهد شد.
وی در مورد برخورد با دهیاران متخلف در صدور مجوز ساخت و سازهای غیرمجاز، ضمن تایید تخلف برخی دهیاران در این بخش، افزود: پرونده تعدادی از این دهیاران برای برخورد قانونی به دستگاه قضایی ارسال شده است.
جندقیان تعداد دهیاری های مصوب در کشور را 37 هزار و 100 دهیاری اعلام کرد و گفت که تاکنون 35 هزار دهیار مستقر و فعال شده اند.
معاون امور دهیاری سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور صبح امروز به منظور بازدید از طرح های دست دست اجرا در روستاهای مازندران به این خطه شمال کشور سفر کرد.
نشست با استاندار مازندران و بازدید از طرح های عمرانی در دست اجرا در روستا از مهم ترین برنامه معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در مازندران بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار