تیم راه یاب ملل مریوان روز جمعه 21 دی و در چارچوب رقابت های هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی خود (زاگرس) به مصاف سپیدار قائمشهر رفت که این بازی در پایان با نتیجه پر گل 7 بر صفر به نفع میزبان به پایان رسید.
کد خبر: ۷۰۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 11 January 2019

این بازی در هوایی سرد و در حضور تعدادی از علاقه مندان به فوتبال بانوان در شهر مریوان برگزار شد و شاگردان شادی میهنی هفت بار موفق به باز کردن دروازه تیم سپیدار قائمشهر شدند.
تیم راه یاب ملل در همان نیمه اول با زدن سه گل نشان داد که به دنبال برتری مقتدرانه در این بازی است و در نیمه دوم چهار گل دیگر به اندوخته های خود اضافه کرد تا بازی را با نتیجه هفت بر صفر به نفع خود به پایان برساند.
گل های این بازی را سمیرا محمدپور، فاطمه اردستانی، زهرا حاتم نژاد و فرشین کمانگر به ثمر رساندند.
سرمربی راه یاب ملل در پایان این بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود این برد بدلیل شرایط نامناسب زمین نتوانستیم توانایی های خود را بیشتر نشان دهیم.
شادی میهنی با بیان اینکه وضعیت زمین بدلیل بارش های روزهای قبل خوب نبود، افزود: با اینکه زحمت زیادی برای پاک کردن برف از روی زمین کشیده شد اما بدلیل دمای منفی 12 درجه شب گذشته و منفی 10 درجه زمان بازی، زمین یخ زده بود.
وی اضافه کرد: شانس آوردیم که بازیکنان دو تیم با مصدومیت جدی روبرو نشدند چون در بیشتر لحظات بازی بر روی زمین لیز می خوردند.
میهنی یادآور شد: برای بازی خانگی قبلی نیز تلاش کردیم در سنندج برگزار شود اما چون زمین سنندج هنوز آماده نشده این امکان فراهم نشد.
سرمربی تیم راه یاب ملل مریوان ضمن اینکه از مردم خواست برای حمایت تیم به ورزشگاه بیایند، تاکید کرد: در بازی امروز تعدادی از حامیان تیم از سنندج به مریوان آمده و ما را تشویق کردند.
میهنی گفت: بازی بعدی راه یاب ملل با نماینده ارومیه است که محکم بازی می کند و نیاز است تمرینات خود را با جدیت بیشتری برای این بازی انجام دهیم.
تیم فوتبال راه یاب ملل مریوان از 6 بازی صاحب چهار برد، یک تساوی و یک باخت است و 13 امتیاز اندوخته دارد و در رده چهار جدول لیگ برتر قرار گرفته است.
باشگاه راه یاب ملل اکنون از 2 تیم والیبال و یک تیم فوتبال بانوان حمایت می کند که تیم های والیبال در لیگ دسته یک و تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر حضور دارند.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار