نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شرق مازندران تصریح کرد: باید گردشگری منطقه را از بن‌بست توسعه خارج کنیم.
کد خبر: ۷۰۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹ 10 January 2019

ایسنا، «علی محمد شاعری» در جلسه بررسی ظرفیت‌های گردشگری شرق مازندران با اشاره به این‌که در آستانه تدوین برنامه جامع گردشگری شرق استان قرار داریم خواهان تلاش مسئولان برای اجرایی شدن این برنامه شد.

وی افزود: امید می‌رود برنامه جامع توسعه گردشگری در شرق استان اجرایی شود، چون شرق مازندران به‌علت نبود زیرساخت‌های مناسب گردشگری، شمار گردشگران شرق استان کمتر از غرب مازندران است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با اشاره به این‌که شرق مازندران را باید از بن‌بست توسعه گردشگری خارج کنیم، چون ظرفیت‌های خوبی در منطقه وجود دارد و این بخش می‌تواند به توسعه اشتغال منجر شود، تصریح کرد: گردشگری در شرق مازندران رها شده است، حتی سرویس گردشگری مناسبی در شرق مازندران وجود ندارد و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌ها اقدام شود.

شاعری یادآور شد: بهترین امکانات گردشگری، پارک‌های جنگی، آثار میراثی و طبیعی در شرق مازندران وجود دارد، اما توجهی به آن نمی‌شود و جلوی بازدید گردشگران را گرفته‌ایم.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان این‌که بهترین زیرساخت‌ها در محور جنگلی ناهارخوران ایجاد شده است، افزود: می‌طلبد که امکاناتی مشابه آن در باغ عباس‌آباد ایجاد شود و در کنار ظرفیت‌ها باید محرومیت‌های شرق استان نیز دیده شود.

شاعری با اشاره به طرح گردشگری قرمرض تصریح کرد: شهرداری به‌علت کمبود اعتبار نمی‌تواند به اجرای طرح در آن بپردازد.

وی هماهنگی را عنصر مفقوده در ایران برشمرد و گفت: امکاناتی زیادی در حوزه گردشگری وجود دارد که از آن بهره‌گیری لازم صورت نمی‌گیرد.

شاعری با اشاره به طرح تنفس جنگل یادآور شد: متأسفانه نکاچوب، جنگل و درختان جنگلی را با بولدزر خراب می‌کند و کسی به فکر منابع طبیعی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار