مدیر کل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به بارش برف از روز گذشته و مسدود شدن راه برخی از روستاهای شرق استان، گفت: با تلاش نیروهای راهداری و رفع مسدودیت این مسیرها ، هم اکنون تمامی راههای اصلی و فرعی استان باز است و مشکلی برای تردد وجود ندارد .
کد خبر: ۷۰۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 10 January 2019

علی اصغر احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براثر بارش برف و احتمال بروز خطر، راه ارتباطی 30 روستای بهشهر مسدود اعلام و پس از پاکسازی محور و بازگرداندن شرایط به حالت عادی، راهها باز شد.
وی ادامه داد: نیروهای راهداری با اقدام بموقع و سریع توانستند ظرف مدت یک ساعت این مسیر را پاکسازی کنند و در حال حاضر تردد در این محور در حال انجام است.
مدیرکل بحران استانداری مازندران گفت که با وجود تداوم بارش برف بویژه در محورهای کوهستانی، راههای استان باز است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد .
وی افزود: با توجه به بارش شدید باران در مناطق جلگه ای مازندران، خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی در باره آبگرفتگی معابر دریافت نشده است.
احمدی گفت که با توجه به هشدارهای روز گذشته اداره کل هواشناسی مازندران مبنی بر ورود سامانه بارشی و برفی در استان، نیروهای دستگاههای اجرایی امدادرسان به حالت آماده باش در آمدند و این آماده باش تا فردا ادامه دارد .
پیش بینی های هواشناسی مازندران نشان می دهد که هوای استان امروز ابری گاهی همراه با بارندگی است که در اتفاعات این بارندگی به صورت برف خواهد بود.
همچنین شرایط جوی کنونی تا صبح فردا جمعه ادامه دارد و پس از آن هم مردم مازندران هوای صاف ، نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما تا روز دوشنبه هفته آینده را شاهد خواهند بود.
هم اکنون هوای ساری مرکز مازندران ابری همراه با بارش باران است. بیشینیه دمای هوای این شهر امروز به 12 درجه سانتی گراد و کمینه آن به یک درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار