در ادوار کلی لیگ برتر تنها ۲ تیم مازندرانی موفق به حضور در بالا ترین سطح فوتبال ایران شده اند.
کد خبر: ۷۰۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 10 January 2019

ایلنا ، از آخرین حضور یک تیم مازندرانی در لیگ برتر فوتبال ۱۲ سال گذشت تا نساجی بتواند جای خالی شموشک در این رقابت ها را پر کند. در پایان نیم فصل اول لیگ برتر امسال نساجی توانست خود را از انتهای جدول رها کند و آمار نسبتا قابل قبولی را از خود به جای بگذارد، ایلنا در مقایسه ای عملکرد کلی تیم های نساجی و شموشک را در چند معیار با هم مقایسه کرده که با هم بررسی می کنیم.

*بهترین برد: شموشک در این حیث در مقایسه با نساجی عملکرد بهتری کسب نموده و در سه فصل حضور در لیگ برتر چندین پیروزی خوب را رقم زده که بهترین آن پیروزی ۳ بر صفر مقابل استقلال اهواز بوده است. نساجی نیز با پیروزی دو بر صفری که در برابر استقلال خوزستان در قائمشهر کسب کرد، بهترین بردش در تاریخ لیگ برتر را رقم زد.

بدترین باخت: سنگین ترین شکست شموشک در تاریخ لیگ برتر نیز باز هم در برابر استقلال اهواز رقم خورده است. نوشهری ها با شکست ۶ بر صفر برابر استقلال اهواز یکی بدترین شکست های تاریخ لیگ برتر را کسب کرده اند. در طرف مقابل شکست ۳ بر صفر نساجی مقابل پدیده بدترین باخت آن ها در تاریخ لیگ برتر است.

 

image_2019_1_9-11_15_41_197_MS4

پر گل ترین دیدار: شکست تلخ ۳ بر ۲ نساجی در اصفهان در برابر سپاهان پر گل ترین دیدار قائمشهری ها در لیگ برتر فوتبال بوده که شموشک هم همان شکست ۶ بر صفری را که از استقلال اهواز متحمل شده به عنوان پر گل ترین دیدارش در لیگ برتر رقم زده است.

میانگین برد های خانگی و خارج از خانه: برتری نساجی

میانگین باخت های خانگی و خارج از خانه: برتری نساجی

میانگین گل های زده خانگی و خارج از خانه: برتری نساجی

میانگین گل های خورده خانگی و خارج از خانه: شرایط یکسان و برابر

میانگین کسب امتیاز خانگی و خارج از خانه: برتری نساجی

میانگین کسب امتیاز خانگی و خارج از خانه: برتری نساجی

گزارش:ابوالفضل مهدیزاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار