نجاریان: چرا از دیشب تا حالا مقامات ورزشی و سیاسی اصفهان دائما در حال زنگ زدن به من هستند تا دلجویی کنند
کد خبر: ۷۰۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 09 January 2019

به گزارش تابناک مازندران، سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در واکنش به اظهارات سرپرست تیم گیتی پسند که گفته بود اتفاقات بازی برنامه ریزی شده بود و جز یک بازیکن که مصدومیت جزئی داشته برای بقیه بازیکنان اتفاقی نیفتاده تصریح کرد: واقعا این حرفها ما را بیشتر ناراحت می کند.اگر آقایان زحمت نکشیدند و به بیمارستان نیامدند حداقل این چیزها را نگویند.اگر اتفاقی نیفتاده چرا از دیشب تا حالا مقامات ورزشی و سیاسی اصفهان دائما در حال زنگ زدن به من هستند تا دلجویی کنند و حتی خود آقای عراقی زاده هم چند باری زنگ زده است.

نجاریان افزود: من کاری به اصفهان ندارم ولی اتفاقات این بازی فوتسال را زیر سوال برد و همه چیز فوتسال را خدشه دار کرد.واقعا چه کسی می خواهد خسارت این بازیکنان ما را بدهد و ضرر و زیانی که بابت از دست دادن سه بازیکن اصلی خود در ادامه بازی ها می بینیم چطور قابل جبران است؟

مدیرعامل شهروند ساری افزود: اتفاقات این بازی تمام نشده و مطمئن باشد سالها ادامه دارد. مگر نمی بینید که هنوز رابطه قرچک با اصفهان و اهواز با اصفهان خوب نیست و تیم های فوتسال آنها در هر بازی مشکل دارند. متاسفم که بگویم این جو برای ساروی ها هم به وجود آمده و من نمی دانم اگر روزی گیتی پسند به ساری بیاید جو را چطور کنترل کنیم؟

نجاریان تاکید کرد: کمیته انضباطی باید به سرعت در مورد اتفاقات این بازی تشکیل جلسه داده و ضمن برخورد با خاطیان نتیجه بازی را هم اعلام کند. برایم عجیب است که نتیجه این بازی برای گیتی پسندی ها اهمیتی نداشته و تازه یک نیمه هم باقی مانده بود و این کارها برای چه بوده است؟با توجه به اینکه نماینده فدراسیون اعلام کرده که امکان تامین امنیت بازی وجود ندارد باید نتیجه بازی ۵ بر صفر به سود ما شود. / پایگاه خبری فوتسال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار