رئیس پلیس‌راه استان البرز از اعمال محدویت‌های ترافیکی جاده کرج- چالوس در روزهای پایانی هفته حبر داد، با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محور تردد انواع خودرو از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه می‌شود. تردد انواع خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه بیست و یکم دی‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 09 January 2019

به گزارش تابناک مازندران، رئیس پلیس‌راه استان البرز از اعمال محدویت‌های ترافیکی جاده کرج- چالوس در روزهای پایانی هفته حبر داد، با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محور تردد انواع خودرو از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه می‌شود. تردد انواع خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه بیست و یکم دی‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

 بر اساس این گزارش، سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی محور کرج - چالوس در روزهای پایانی هفته، اظهار داشت: تردد انواع خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه بیست و یکم دی‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

وی افزود: با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محور تردد انواع خودرو از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان البرز با اشاره به ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محور کرج - چالوس، گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت شش بامداد روز شنبه بیست و دوم دی‌ماه از این محور ممنوع است.

وی از ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس خبر داد و از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز به‌ویژه محور کوهستانی و برف‌گیر چالوس را دارند خواست با رعایت سرعت مطمئنه از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار