البته در مورد حضور جلالی در نساجی، شایعه‌های زیادی وجود دارد که مهمترین آن بحث اسپانسر است. اینکه جلالی قرار است با خود به نساجی اسپانسر ببرد تا مشکلات مالی مرتفع شود. شایعه دیگر هم در مورد تغییر اجباری دستیارانش است که باید دید این شایعه‌ها به حقیقت تبدیل خواهد شد یا در حد شایعه می‌ماند.
کد خبر: ۷۰۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 09 January 2019

سمیرا شیرمردی / نساجی مازندران تنها تیم بلاتکلیف نیم فصل لیگ برتر است که هنوز سرمربی خود را معرفی نکرده. تیمی که جواد نکونام را به دلیل یک سری مشکلات از دست داده و حالا به دنبال سرمربی جدید است. در مورد سرمربی جدید قرمزپوشان قائمشهری خبر می‌رسد مذاکرات خوبی با مجید جلالی انجام شده و قرار است پنجشنبه نام او به عنوان جانشین نکونام معرفی شود. البته در مورد حضور جلالی در نساجی، شایعه‌های زیادی وجود دارد که مهمترین آن بحث اسپانسر است. اینکه جلالی قرار است با خود به نساجی اسپانسر ببرد تا مشکلات مالی مرتفع شود. شایعه دیگر هم در مورد تغییر اجباری دستیارانش است که باید دید این شایعه‌ها به حقیقت تبدیل خواهد شد یا در حد شایعه می‌ماند.

 

بعد از اینکه جواد نکونام جدا شد و به پیکان رفت، مسئولان نساجی مازندران گزینه‌های زیادی را مورد بررسی قرار دادند تا سرمربی جدید خود را مشخص کنند. در این میان، نام‌های زیادی از جمله محمود فکری، فرهاد مجیدی، مجید جلالی، فیروز کریمی و... به گوش می‌رسید که ظاهرا مذاکرات خوبی با جلالی انجام شد تا او نهایی شود اما قبل از اینکه نام جلالی به عنوان سرمربی جدید نساجی اعلام شود، هاشم یکه‌زارع مدیر گروه صنعتی ایران خودرو در نامه‌ای به باشگاه پیکان تاکید کرد جواد نکونام نباید به این تیم بیاید. یکه‌زارع دلیل این مساله را قرارداد نکونام با نساجی اعلام کرد و اینکه اگر باشگاه پیکان قرار است به سراغ مربی جدید برود باید با مربیان آزاد مذاکره کند.

با اینکه یک سری اختلاف به وجود آمد و حسین فرکی سرمربی پیکان شد اما فرصت خوبی به نساجی داد تا در مورد سرمربی خود تجدید نظر کند. بر این اساس، بار دیگر مذاکره با جواد نکونام انجام شد که در عین ناباوری خبر رسید نکونام به نساجی برگشت و قرار است در نیم فصل دوم کارش را با این تیم دنبال کند. اکثر بازیکنان نساجی از این اتفاق خوشحال بودند و می‌گفتند دوست دارند کار را با نکونام ادامه دهند. ضمن اینکه با توجه به زمان از دست رفته، فقط جواد نکونام می‌توانست به تیم کمک کند چون شناخت خوبی از نساجی دارد. این خبر اگرچه عجیب بود اما همه داشتند باور می‌کردند که روز بعد اعلام شد نکونام برای همیشه نساجی را ترک کرد.

دلیل این مساله مشخص نشد اما شاید نکونام هم متوجه واکنش‌های عجیب به بازگشتش شده بود و به همین خاطر تصمیم گرفت نساجی را ترک کند. این بار نه مصاحبه‌ای از جواد نکونام منتشر شد و نه دلخوری از مسئولان باشگاه نساجی به گوش رسید. همین سکوت نشان داد که دیگر پیوندی بین نکونام و نساجی به وجود نخواهد آمد. به این ترتیب مسئولان باشگاه نساجی مازندران بار دیگر مذاکرات خود را با گزینه‌های سرمربیگری شروع کردند. آنها می‌دانستند با اتفاقی که در مورد حضور نکونام در پیکان به وجود آمده بود، دیگر نمی‌توانستند به سراغ مربیانی بروند که با تیم‌های دیگر قرارداد دارند. با این شرایط، نام مربیانی مثل محمود فکری، فراز کمالوند و... از لیست نساجی خارج شد و البته مذاکره با مجید جلالی و فیروز کریمی جدی‌تر از همیشه. مذاکرات به خوبی داشت پیش می‌رفت که خبر رسید جلالی در جلسه شبانه‌ای که سه‌شنبه شب با مسئولان باشگاه نساجی داشت، اعلام کرد حاضر است با خودش به نساجی اسپانسر ببرد تا مشکلات مالی باشگاه مرتفع شود.

این مساله این روزها در فوتبال ایران چندان عجیب نیست و خیلی‌ها معتقدند همین پیشنهاد، شانس او را برای حضور در نساجی بالا برد اما جلالی در مصاحبه با ایران ورزشی اعلام کرد، سه‌شنبه گذشته در بشاگرد بود و به تازگی به تهران برگشته. شاید تاکید جلالی برای اعلام اینکه بشاگرد بود، به خاطر بحث‌های پیش آمده در مورد جلسه شبانه با مسئولان باشگاه نساجی بود اما او مذاکره با این باشگاه را تکذیب نکرد: «مذاکرات خوبی با مسئولان باشگاه نساجی داشتم اما هنوز چیزی مشخص نیست و احتمالا در یکی، 2 روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.»

جلالی در حالی از مشخص شدن نتیجه مذاکره با نساجی در یکی، 2 روز آینده خبر می‌دهد که فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی هم در مصاحبه خود اعلام کرده بود پنجشبنه تکلیف سرمربی را مشخص خواهد کرد. با این اتفاقات، به نظر می‌رسد حضور مجید جلالی در نساجی مازندران نهایی شده و پنجشنبه (20 دی 97) نام او به عنوان سرمربی جدید قرمزپوشان قائمشهری معرفی خواهد شد. نکته جالب این است که خبر می‌رسد جلالی قرار نیست دستیاران همیشگی خود را به نساجی ببرد و این شرط مسئولان این باشگاه شمالی است. البته این مساله در حد شایعه است که باید دید در نهایت چه اتفاقی در این مورد می‌افتد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار