رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس ناجا گفت: جاده شمالی کشور به خصوص ارتفاعات کرج - چالوس همراه با بارش برف و لغزنده گزارش شده است.
کد خبر: ۷۰۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 09 January 2019

سرهنگ نادر رحمانی روز چهارشنبه اظهار داشت: استان های چهارمحال و بختیاری گردنه های چری و شاه منصوری، جاده شهرکرد و پارسان همراه با بارش برف گزارش شده است.


وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جاده یاسوج - شیراز، استان آذربایجان غربی مسیر سردشت مهاباد، پیرانشهر اوشنویه، استان اصفهان جاده شهرکرد، دامنه و ارتفاعات کرج چالوس بارش برف همراه است و جاده ها لغزنده گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: بارش باران در اکثر جاده های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد در اکثر مسیرها و جاده شیراز - سپیدان استان فارس تردد در گردنه ها به دلیل لغزنده بودن با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی اظهار داشت: هم اکنون اتوبان قزوین به کرج و کرج به تهران و محدودهای پل استاندارد و پل فردیس پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس ناجا توصیه کرد: رانندگانی که قصد عبور از جاده های برفگیر و همچنین سفر به استانهای شمالی و شمال شرقی به خصوص برای ساعات آتی را دارند حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند زیرا وضعیت برفی و بارش امشب تا فردا در این جاده ها ادامه دارد.

وی گفت: رانندگان حتما قبل از حرکت به این راهها با شماره تلفن 120 و 88255555 برای کسب آخرین اطلاع از وضعیت چگونگی راههای کشور تماس بگیرند

 

رکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار