فرماندار رامسر از ابلاغ اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی برای مسیر 12 کیلومتر سپارده به الموت غربی و روستای ویار در حوزه راه وشهرسازی مازندران خبر داد.
کد خبر: ۷۰۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 09 January 2019

 بلاغ، در جریان سفر اخیر نماینده وزیر راه و شهرسازی به اشکور و بازدید از راههای ارتباطی و افتتاح دبستان شهدای بانک ملی روستای سپارده شهرستان رامسر اظهار کرد: عزم وزیر راه بر اتصال استان قزوین به استان های مازندران و گیلان ازمسیر الموت غربی به اشکور است.

وی با بیان اینکه این پروژه بسیار با اهمیت است یادآور شد: امیدواریم وفاق جمعی برای تحقق این رویداد مهم حاصل شود که می تواند هم دهستان اشکور را از بن‌بست خارج سازد و هم حلقه اتصال سه استان مهم قزوین، مازندران و گیلان شود.

محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر از ابلاغ اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی برای مسیر 12 کیلومتر سپارده به الموت غربی و روستای ویار در حوزه راه وشهرسازی مازندران خبر داد.

وی افزود: حالا باید اداره کل راه و شهرسازی با برگزاری مناقصه، پیمانکار را انتخاب کند.

این مسئول بیان کرد: در این اتفاق بزرگ که قطعا پایه گذار توسعه منطقه ای در حوزه طبیعت گردی و عرصه تولید خواهد شد و رونق گردشگری رامسر را مضاعف خواهد ساخت از حمایت های وزیر راه و شهرسازی، استاندار مازندران و نماینده مجلس شورای اسلامی باید قدردانی کرد.

نشست مشترک مسئولان رامسر و بخشداری الموت غربی در تابستان سالجاری و همچنین مسولان شهرستان‌های رامسر و رودسر استان گیلان برای حل مشکلات دهستان اشکورچندی پیش برگزار شد.

دهستان اشکور با جاذبه‌های کم نظیر طبیعی در فاصله 130 کیلومتری از رامسر قرار گرفته که راه اصلی ارتباطی آن از استان گیلان و شهر رحیم آباد است.

البته مسیر کوهستانی دهستان اشکور به دهستان جنت رودبار رامسر نیز در جریان سیل مخرب روستای کاکرود اشکور گیلان نقش مهمی در راه ارتباطی داشت.

وی افزود: این دهستان با ۱۱ روستا و آبادی در ۱۳۰ کیلومتری رامسر واقع شده و مردمانی سخت کوش دارد.

فرماندار رامسر گفت: دهستان اشکور به دهستان جنت رودبار رامسر راه ارتباطی دارد و به صورت جاده پدافند غیر عامل نیز عمل می‌کند که در سیل کاکرود به‌عنوان جاده ارتباطی مهمی نقش داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار