مدیر عامل مؤسسه بهمن سبز گفت: هفتمین همایش سالانه مدیران امور سینمایی حوزه هنری از ۱۹ تا ۲۱ دی به میزبانی شهر ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 08 January 2019

مدیر عامل مؤسسه بهمن سبز گفت: هفتمین همایش سالانه مدیران امور سینمایی حوزه هنری از ۱۹ تا ۲۱ دی به میزبانی شهر ساری برگزار می‌شود.

مازندران میزبان هفتمین همایش مدیران امور سینمایی حوزه هنریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ محمود کاظمی در این باره گفت: در هفتمین همایش سالانه مدیران امور سینمایی، ضمن بررسی عملکرد ۵ ساله گذشته مؤسسه بهمن سبز (پخش، نمایش و توزیع فیلم حوزه هنری)، سیاست گذاری‌های ۵ ساله دوم و اولویت‌های برنامه‌های این مؤسسه طرح و به بحث گذاشته می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه عملکرد حوزه هنری در بخش سینماداری، ساخت و ساز و تجهیز سالن‌ها قابل توجه است و آمار‌ها از رشد مخاطبان در سینما‌های این نهاد خبر می‌دهد.

کاظمی گفت: در سال ۹۲ حوزه هنری ۴۶ سینمای فعال داشت و امروز ۵۷ سینما دارد، ظرفیت صندلی‌ها از ۲۷ هزار عدد به ۳۳ هزار و ۳۴۰ عدد رسیده است، ما در ۲۹ شهر سینما داشتیم و الان در ۳۴ شهر صاحب سینما هستیم، تعداد سالن هایمان از ۶۱ به ۱۱۱ سالن رسیده است، ان شاءالله با توکل به خداوند و با توجه به حمایت مدیران حوزه هنری، این روند مثبت در ۵ سال آینده هم ادامه می‌یابد.

هفتمین همایش مدیران امور سینمایی حوزه هنری از ۱۹ تا ۲۱ دی در ساری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار