براساس پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی، هیات وزیران واردات مواد اولیه و قطعات مورد نیاز تولید بدون ثبت سفارش در مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی را مجاز اعلام کرد. فهرست3243 قلم کالا که نیاز به ثبت سفارش ندارند
کد خبر: ۷۰۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ 07 January 2019

براساس پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی، هیات وزیران واردات مواد اولیه و قطعات مورد نیاز تولید بدون ثبت سفارش در مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی را مجاز اعلام کرد.
فهرست3243 قلم کالا که نیاز به ثبت سفارش ندارند

 جماران، در این مصوبه آمده است:‌ هیئت وزیران در جلسه ۱۳۹۷.۹.۷ به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱- به منظور تسهیل در فرآیند تولید داخلی در کشور، واردات مواد اولیه و قطعات مورد نیاز تولید به مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی در چهارچوب فهرست اعلامی وزارت صنعت، معدن و تجارت، براساس مقررات این مناطق و بدون ثبت سفارش در وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز است.

۲- وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است فهرست گروه‌های کالایی یاد شده را ظرف یک هفته به دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کند و به طریق مقتضی به اطلاع واحدهای تولیدی و تجاری برساند.

این مصوبه از سوی معاون اول رئیس جمهور ۱۱ آذر ماه ۹۷ ابلاغ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار