رئیس اتاق بازرگانی مازندران : صادرات کالا از استان به 340 هزار تن در 9 ماهه گذشته رسید , که رشد 13 درصدی نسبت به پارسال داشته است .
کد خبر: ۶۹۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 03 January 2019

رئیس اتاق بازرگانی مازندران : صادرات کالا از استان به 340 هزار تن در 9 ماهه گذشته رسید , که رشد 13 درصدی نسبت به پارسال داشته است .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مهاجر در مراسم تکریم از صادرکنندگان برتر مازندران گفت: ظرفیت صادرات مازندران در برنامه ششم توسعه سه میلیارد دلار پیش بینی شده , که رسیدن به این اهداف قابل تحقق است .
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از تمام ظرفیتها برای صادرات بهره نمی بریم افزود: بخش خصوصی در حوزه های مختلف پیشنهاداتی ارائه کرده که اگر اجرایی شود , به نتیجه خواهیم رسید.
رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت : امسال ۱۵ درصد ظرفیت برنامه ششم برای صادرات استان درنظر گرفته شده , که از برنامه صادرات عقب نیستیم.
وی با اشاره به صادرات 340 هزار تنی کالا از مازندران در 9 ماهه امسال افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشته است .
مهاجر گفت : امسال با کمک جهاد کشاورزی صادرات برنج مازندران به کانادا صورت گرفت و این نشان می دهد که می توان با همدلی بخش های مختلف به اهداف صادراتی رسید.
رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه طیور و آبزیان ظرفیت های بالایی برای صادرات دارند , افزود : پارسال ۳۲ قلم کالا از استان صادر شد و این میزان امسال به ۶۲ قلم افزایش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار