با پیگیری و کمک بی شائبه پرفسور کتابچی رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران و همچنین تلاش مستمر همکاران، پس از تکمیل مقدمات مورد نیاز، شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی و وزیر محترم بهداشت ابلاغ تایید راه اندازی دوره دستیاری رشته تخصصی مغز و اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی بابل را صادر کرد.
کد خبر: ۶۹۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ 31 December 2018

 به گزارش تابناک مازندران، رئیس دانشگاه از اخذ مجوز پذیرش دانشجو در رشته جراحی مغز و اعصاب خبر داد.
بر اساس این گزارش، دکتر سیدفرزاد جلالی گفت: با پیگیری و کمک بی شائبه پرفسور کتابچی رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران و همچنین تلاش مستمر همکاران، پس از تکمیل مقدمات مورد نیاز، شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی و وزیر محترم بهداشت ابلاغ تایید راه اندازی دوره دستیاری رشته تخصصی مغز و اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی بابل را صادر کرد.
وی ادامه داد: به استناد رای صادره در دویست و شصت و هشتمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی با راه اندازی رشته تخصصی جراحی مغز و اعصاب در بیمارستانهای آیت الله روحانی و شهید بهشتی با ظرفیت پذیرش 3 دستیار موافقت بعمل آمد.
وی، با اشاره به اینکه 352 عضو هیات علمی در این دانشگاه فعالیت دارند و 5/27 درصد از آنان در مرحله استادی و دانشیاری می باشند، افزود:

حدود 400 نفر در دوره تخصصی و فوق تخصصی شامل دستیاری تخصصی بالینی، 5 نفر در مقطع فوق تخصصی، 45 نفر دکترای تخصصی مشغول تحصیل در این دانشگاه می باشند.
وی یادآور شد: در حال حاضر دانشگاه دارای 13 رشته دستیاری تخصصی بالینی گروه پزشکی شامل رشته های داخلی، کودکان، زنان و زایمان، جراحی عمومی، روانپزشکی، بیهوشی، رادیولوژی، عفونی، آسیب شناسی، رادیوانکولوژی، ارتوپدی، ارولوژی و بیماری های قلب و عروق می باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار