فرماندار بابلسر با اشاره به اهمیت انتشار صحیح و سریع اخبار و واقعیت‌های جامعه به مسئولان، گفت: رسانه‌ها باید به صورت حرفه ای عملکرد مدیران را به گوش مردم برسانند.
کد خبر: ۶۹۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 30 December 2018
 

به گزارش تابناک مازندران، شورای رسانه حلقه مفقوده ارتقا و بلوغ رسانه بابلسر است یا مانعی دیگر بر سر راه اهل رسانه خواهد بود

بر اساس این گزارش، فرماندار بابلسر با اشاره به نقش اساسی رسانه‌ها در آگاهی بخشی جامعه گفت: شورای رسانه شهرستان بابلسر تشکیل می‌شود.

 اسماعیل حسن زاده امروز در نشست هم اندیشی، ساماندهی و برنامه‌ریزی اطلاعات و اخبار بابلسر در سالن اجتماعات شهید عظیمی بهزیستی شهرستان، اظهار داشت: تمام تلاش ما برگزاری منظم و دائمی این جلسات به منظور آشنایی و هماهنگی بیشتر میان فعالان رسانه جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

وی افزود: وظیفه اصلی همه ما حفظ میراث انقلاب بوده و با توجه به قرار گرفتن در آستانه چهل سالگی انقلاب همه باید در راستای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور گام بردارند.

فرماندار بابلسر با اشاره به اهمیت انتشار صحیح و سریع اخبار و واقعیت‌های جامعه به مسئولان، گفت: رسانه‌ها باید به صورت حرفه ای عملکرد مدیران را به گوش مردم برسانند.

حسن زاده با اشاره به اهمیت ارتقای سواد رسانه ای و به روز بودن فعالان رسانه ای، گفت: فعالان رسانه ای به عنوان بازوان توانای جامعه هستند که می‌توانند بهبود جامعه و پیشرفت کشور را رقم بزنند.

 

وی با تاکید بر وفاق، همدلی و انسجام میان فعالان رسانه ای و مسئولان، خاطرنشان کرد: فرصت مدیریت بسیار کوتاه بوده و وفاق میان رسانه و مدیران سبب توسعه همه جانبه کشور می‌شود.

فرماندار بابلسر تاکید کرد: روابط عمومی‌ها باید فعالیت‌های مدیران ادارات خود را برای انتشار در رسانه‌های مختلف در اختیار اصحاب رسانه و خبرنگاران قرار دهند. تمام تلاش دشمن سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب بوده و همه باید در این راستا تلاش کنند.

حسن زاده با اشاره به تهیه پکیج رسانه‌ای خاطرنشان کرد: در بحث ارتقای سواد رسانه ای با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای کلاس‌های آموزش خبرنگاری و دوره‌های کارگاه محور در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: شورای روابط عمومی و شورای رسانه شهرستان با همکاری تمام فعالان رسانه ای شهرستان در بابلسر تشکیل می‌شود.

اما امیدواریم این شورا بتواند گره ای از مشکلات اهل رسانه بابلسر باز کند و خود پس از مدتی تبدیل به یک مانع در پیشرفت اهل رسانه نگردد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار