دوچرخه سوار مازندرانی عضو داوطلب جمعیت هلال احمر به مناسبت روز جهانی داوطلب با پیام صلح و دوستی ضمن دیدار با مدیرعامل هلال احمر گیلان مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۶۹۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 17 December 2018

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی هلال احمر گیلان به خبرگزاری ایرنا، دوچرخه سوار مازندرانی و عضو داوطلب هلال احمر با پیام صلح و دوستی از 12 آذر بمناسبت روزجهانی داوطلب پس از 14 روز رکاب زدن از استان های تهران، البرز، قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و اردبیل به گیلان رسید.
وی عضو فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران بوده و تاکنون به عنوان پیک صلح و دوستی به بیش از 60 کشور دنیا با دوچرخه سفر کرده است.
دوچرخه سوار به مدت 30 سال عضو هلال احمر است و با دوچرخه به عنوان سفیر صلح و دوستی به نقاط مختلف دنیا و داخل کشور سفر می کند.
آزاد هدف خود را از این سفر گرامیداشت روز جهانی داوطلب و قدردانی از زحمات تمام داوطلبان عنوان کرد.
14 آذر روز جهانی داوطلب بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کل انتقال خون استان نیز امروز (دوشنبه) در دیداری با مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از مجموعه هلال احمر برای اهدای خون توسط داوطلبان جمعیت در مناسبت های مختلف قدردانی کرد.
در این دیدار ضمن گفت و گو درباره ارتباط و تعاملات بیشتر برای خدمات رسانی به مردم گیلان و ارائه راهکار های مناسب ، مقرر شد با انعقاد تفاهم نامه دو جانبه سازمانی این تعاملات و خدمت رسانی به مردم بیشتر شود.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار