رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: 40 غرفه و بیش از 250 محصول در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان عرضه شده است.
کد خبر: ۶۹۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ 17 December 2018

نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و چهارمین فن بازار استان مازندران امروز با حضور حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران، علی معتمدزادگان رئیس پارک و علم و فناوری، یحیی طالبی سرپرست دانشگاه مازندران، اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر و جمعی از مسئولان در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه مازندران برگزار شد.

علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: مهمترین هدف از فن بازار ایجاد جریان و فرهنگ سازی در جامعه و همچنین ارائه دستاوردهای پژوهشی که بیشتر دارای محور فناوری و عرضه محصول در بازار هستند به علاقه مندان زمینه اقتصاد دانش بنیان تا بتوانند فرصت دیدن و ارتباط گرفتن با صاحبان این محصولات را پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته بیشترین مخاطبان این نمایشگاه ها دانش آموزان، نوجوانان و دانشجویان بودند تا فرهنگ سازی برای کسب و کار دانش بنیان صورت گیرد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران تصریح کرد: 40 غرفه و بیش از 250 محصول در این نمایشگاه عرضه شده و در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های مختلفی برای توانمندسازی شرکت های نوپا در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه مازندران برگزار می شود.

معتمدزادگان افزود: صاحبان محصولات پژوهشی که در کار تجاری سازی فعال هستند و زیر جتر حمایتی پارک و علم و فناوری قرار دارند یا در مراکز دانشگاهی هستند و دانشگاه مورد نظر با پارک و علم و فناوری قرار داد به ثبت رسانده باشد می توانند از حمایت های پارک و علم و فناوری برای توسعه کار خود بهره مند شوند.

وی گفت: البته برخی از حمایت ها برای تمامی افراد است و نیاز به قرارداد ندارد که با مراجعه به پارک علم و فناوری می توانند از این حمایت ها مطلع و برخوردار شوند.

گفتنی است این نمایشگاه از امروز تا 28 آذر در سالن ورزشی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه مازندران ادامه دارد.
بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار