تیم کاله مازندران دیدار هفته سیزدهم خود در لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور را با شکست مقابل شهرداری ورامین در یک بازی خانگی به پایان برد.
کد خبر: ۶۹۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ 16 December 2018

دیدار دو تیم یکشنبه شب در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار شد که در پایان شهرداری ورامین با نتیجه نزدیک 3 بر 2 به پیروزی رسید.
تیم شهرداری وارمین در ست های اول و دوم این دیدار بهتر و برتر از میزبان خود عمل کرد و در مجموع با نتایج ( 25 بر 20 ) و ( 25 بر 21) پیروز شد و کاله ای ها هم که از حمایت حدود 2 هزار تماشاگر آملی بهره می بردند، ست های سوم و چهارم را با نتیجه ( 27 بر25) و ( 25بر 23) به نفع خود به پایان بردند.
جدال حساس دو تیم کاله و شهرداری ورامین در نهایت به ست سرنوشت ساز پنجم کشیده شد و در نهایت امتیاز این ست نیز 15 بر 8به سود تیم شهرداری وارمین رقم خورد.
شهرداری ورامین با تحمیل این شکست به تیم کاله مازندران، با 29 امتیاز قهرمان نیم فصل رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور شد.
کاله ای ها هم با 17 امتیاز از 6 پیروزی و 6 باختشان در نیم فصل رده نهم جدول را به خود اختصاص دادند.
دیدار امشب کاله با شهرداری ورامین در آمل در عین حال پرحاشیه بود و یکی از مهم ترین حاشیه های آن هم با اخراج ملی پوش سابق تیم والیبال ایران و بازیکن شهرداری ورامین با کارت قرمز داور رقم خورد.
حاشیه از آنجا آغاز شد که کاله در ست چهارم زمانی که با امتیاز 19 بر 16 از میهمان ورامینی خود پیش افتاده بود و داور هم این موضوع را اعلام کرد، بازیکنان تیم میهمان با جمع شدن دور ' بهروز جعفری ' که داوری بر عهده داشت به این تصمیم وی اعتراض کردند.
از آنجا که ' احسان الله شیرکوند' بازیکن سابق تیم ملی و فعلی تیم شهرداری ورامین در متن این اعتراض قرار داشت و بازی به واسطه اعتراض های زیاد وی به داور و برخی تماشاگران حاضر در سالن پیامبراعظم آمل به مدت 20 دقیقه متوقف شد، داور به او کارت قرمز داد تا از زمین اخراج شود.
اگر چه پس از اخراج شیرکوند هم اعتراض ها ادامه یافت ، ولی در نهایت با دخالت پلیس و هدایت بازیکن اخراجی به سمت رختکن موضوع خاتمه یافت و بازی ادامه پیدا کرد.
تیم کاله مازندران در هفته چهاردهم این مسابقات پنجم دی ماه در دیداری بیرون از خانه میهمان تیم پیام مشهد خواهد بود.
مسابقات امسال لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران با حضور 13 تیم درحال برگزاری است.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار