مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: تمام مشترکان برق خانگی و تجاری در این استان بیمه بوده و خسارت وارده به آنها پرداخت می شود.
کد خبر: ۶۹۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ 16 December 2018

حسن محمدی در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اساس توافق انجام شده بین شرکت مادر تخصصی توانیر و بیمه دی تمامی مشترکان برق خانگی و تجاری از اول فروردین تا پایان امسال زیرپوشش بیمه حوادث ناشی از انشعاب برق هستند.
وی اظهار داشت: این بیمه تمامی مشترکان برق خانگی و تجاری از جمله شهری، روستایی، عشایری، ساکنان و اشخاص ثالث در عرصه و اعیان مشترک یا اختصاصی، مشاعات ساختمان ‌ها و واحد‌های مسکونی و تجاری را زیرپوشش قرار می‌ دهد.
وی بیان کرد: طبق این قرارداد بیمه دی مکلف به جبران خسارت‌ های مالی و جانی اعم از فوت، نقص عضو و جبران هزینه‌ های پزشکی ناشی از انفجار و آتش‌ سوزی جریان برق به مشترکان است.
محمدی گفت: مشترکان خسارت دیدگان در سال جاری می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به آدرس www.aped.ir و با انتخاب منوی خدمات مشترکین، لینک سامانه دریافت خسارت مشترکین تجاری و خانگی نسبت به اعلام و ثبت خسارت و یا پیگیری آن اقدام و پس از طی پروسه مربوطه خسارت خود را از بیمه دی دریافت کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: مشترکان خسارت و زیان دیده همچنین می توانند با مراجعه به شعب بیمه دی در استان و یا سامانه آن به نشانی اینترنتی http://bime.tavanir.org.ir نسبت به ثبت درخواست، پیگیری وضعیت و اخذ خسارت اقدام کنند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
ناتوانی شرکت شما و دولتتان در تامین برق مورد نیاز مردم در تابستان امسال نشان داد که آسایش مردم کوچکترین اهمیتی برای وزارت نیرو ندارد با شعار بیمه کردن از کیسه خلیفه خرج نکنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار