تیم فوتسال ملی حفاری در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور برابر حریف خود تیم شهروند ساری به برتری رسید.
کد خبر: ۶۹۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 15 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، فوتسال ملی حفاری شامگاه شنبه در سالن شهرک نفت اهواز، پذیرای تیم شهروند ساری بود که در نهایت با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافت.
در نیمه نخست این بازی، بازیکنان تیم ملی حفاری توپ و میدان را در اختیار داشتند و با پیروزی 2 بر صفر به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم تیم ملی حفاری که از امتیاز میزبانی برخوردار بود یک گل دریافت کرد اما در ادامه فشار حملات ملی حفاری بیشتر شد و این تیم سومین گل خود را به ثمر رساند.
حضور پرشور تماشاگران اهوازی با تشویق پی در پی خود از مهمترین حواشی این دیدار بود.
در این دیدار شهاب طالبی 2 گل و سینا ممبینی یک گل برای تیم ملی حفاری به ثمر رساندند؛ مراد ناظری تک گل تیم شهروند ساری را به ثمر رساند.
رضا داوود نژاد سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: تیم شهروند ساری جزو تیم های خوب لیگ است و در رده های بالایی جدول قرار دارد لذا می دانستیم که بازی سختی در برابر آنها خواهیم داشت.
وی با رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار افزود:آنها تمام دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند اگر چه می توانستند بهتر عمل کنند؛ اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم می توانستیم با تعداد گل بیشتری پیروز میدان باشیم.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با اشاره به اینکه بزیکنان جوان تیم به خوبی جواب اعتماد ما را دادند بیان کرد: در این فصل سعی کردیم بیشتر به بازیکنان جوان و بومی میدان دهیم و تاکنون نتایج به نسبت خوبی کسب کرده ایم؛ بازیکنان جوانی داریم که در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارند و می توانند آینده تیم را تامین کنند.
وی با بیان اینکه در این فصل بازیکنان با تجربه ‌ای از جمله نمازی، توکلی، مریدی و ضیاغم را از دست دادیم افزود: هم اکنون جزو چهار تیم برتر جدول هستیم و شرایط تیم به گونه ای است که می توانیم به کسب نتایج بهتر امیدوار باشیم. تاکنون عملکرد خوبی داشتیم و در ادامه سعی می کنیم با جذب بازیکن روند بهتری را در پیش بگیریم.
تیم ملی حفاری هم اکنون با کسب 32 امتیاز در مکان چهارم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار