مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: یازدهمین سال از آغاز پروژه پارک موزه مازندران می‌گذرد و امیدواریم این طرح که در ۶۰ هکتار در نظر گرفته شده در چهلمین سالگرد انقلاب به سرانجام برسد.
کد خبر: ۶۹۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 15 December 2018

به گزارش ایکنا از مازندران عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز ۲۴ آذرماه در جلسه شورای اداری نیز در این جلسه اظهار کرد: پارک موزه دفاع مقدس در همه استان ها برپا شده است و انتظار است استاندار این امر مهم را مدنظر قرار داده و برای پیشبرد این موزه قدم‌های جدی بردارد.

وی با اشاره به اینکه نیاز است تا نمایندگان مجلس بودجه ملی و استانی برای تکمیل بزرگترین پارک موزه مازندران اختصاص دهند، تصریح کرد: یازدهمین سال از آغاز پروژه پارک موزه مازندران می گذرد و امیدواریم این طرح که در ۶۰ هکتار در نظر گرفته شده در چهلمین سالگرد انقلاب به سرانجام برسد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران بیان کرد: نقش شهرستان‌های مختلف مازندران در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم بوده است اما جوانان امروزی اطلاعات چندانی از آن ندارند لدا نشر و بازنشر کتب دفاع مقدسی در این زمینه ضرورت دارد.

ملکی تاکید کرد: باید بودجه‌هایی در این حوزه تامین شود تا کتاب‌های چاپ و در دسترس جوانان که آینده سازان انقلاب هستند قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار