استاندار مازندران بر لزوم بهره گیری از سمن ها برای عبور از مشکلات استان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۹۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ 15 December 2018

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری مازندران که صبح امروز در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه مشارکت مردمی در جهت عبور از مشکلات ساز و کار خود را دارد، اظهار داشت: میتوان در قالب سمن ها مردم را به صورت تشکیلاتی در امور مشارکت داد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های ما در حوزه سلامت ورزش همگانی است، افزود:مهم ترین نقطه ضعف ما ورزش همگانی است که باید شروع ان از ادارات استارت بخورد.

استاندار مازندران با بیان اینکه نشاط اجتماعی در توسعه فرآیند اجتماعی موثر است، گفت:در بسیاری از کشورهای در حال توسعه و پیشرفته بسیاری از مسائل از طریق خود مردم و سمن ها حل می شود.

حسین زادگان افزود:هرکجا که مردم ورود پیدا کنند نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

استاندار مازندران بیان کرد:تشکل ها می توانند با ساماندهی در قالب های دانش اموزی،دانشجویی،محیط زیست و ... مشارکت جدی در حل مسائل در تمامی امور داشته باشند.

حسین زادگان افزود:پروژه هایی که تا پایان 97 زمان دارد باید حتما تا اخرسال به اتمام برسد‌.

استاندار مازندران از اعلام بودجه 98 به مردم خبر داد و یادآورشد:مدیران قوی مدیرانی هستند که در بدترین شرایط بودجه ای به درستی به کار خود ادامه می دهند.

حسین زادگان در بحث پسماند نیز افزود:باید به تناسب ظرفیتی که در استان وجود دارد به این مساله ورود پیدا کنیم.

وی افزود:در حوزه دریایی نیز به تناسب ظرفیت هایی که وجود دارد باید از این حوزه بهره کشی کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه در بحث گردشکری دریایی و طبیعت باید حتما ورود جدی پیدا کنیم،گفت: اما این مسئله بطور جدی در این حوزه مغفول مانده است.

حسین زادگان خاطر نشان کرد: ظرفیت های زیادی در بخش خصوصی وجود دارد و انتظار می رود تمام دستگاه ها در جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی ورود پیدا کنند‌.

وی تصریح کرد:همه پروژه های استان باید پیوست رسانه ای داشته باشد و حتی بودجه 98 نیز باید این پیوست را داشته باشد.

حسین زادگان افزود:سهم مدیریتی بانوان نیز در دستگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی رفع موانع تولید را از ضروریات دانست و گفت: تاکید می شود تا شرکت های تولیدی تعطیل شده به چرخه تولید برگردند و واحدهای تولیدی که در حال فعالیت هستند تقویت شوند.

استاندار مازندران افزود: 17 ساعت کاری بایستی در دستور کار مدیران قرار گیرد اگر مدیری نمی تواند تا این ساعت فعالیت کند به دنبال شغل دیگری باشد چرا که در زمان کمتر نمی توان به مشکلات مردم رسیدگی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار