معاون امور شهرستان های پلیس آگاهی استان، از کشف انواع دارو های غیر مجاز قاچاق به ارزش 500میلیون ریال در ساری خبر داد.
کد خبر: ۶۹۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ 14 December 2018

 

سرهنگ سیدجعفر ساداتی ، در تشریح این خبر،گفت: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کنترل کالاهای سلامت محور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه انواع داروهای غیر مجاز در شهرستان ساری شدند .

معاون امور شهرستان های پلیس آگاهی استان، افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی 15 هزارو 640 عدد انواع داروهای غیر مجاز شامل انواع آمپول، پودر انرژی زا و قرص غیر مجاز کشف شد .

سرهنگ ساداتی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 500 میلون ریال عنوان کرد و با اشاره به تحویل کالاهای مکشوفه به سازمان اموال تملیکی استان،گفت: پلیس به عنوان یکی از اصلی ترین متولیان امر مقابله با قاچاق کالا نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی کشور دارد.

وی در خاتمه با اشاره به ضرورت استفاده از کالاهای داخلی به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی از مردم خواست: ضمن خودداری از مصرف کالاهای خارجی که به صورت غیر مجاز و قاچاق وارد کشور شده و از نظر بهداشتی نیز فاقد کیفیت هستند، در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

 ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار