سرپرست دفتر جذب و حمايت از سرمايه گذاري استانداری مازندران با اشاره به اینکه مطالبات بانکی در 6 ماه نخست امسال در مازندران 33 هزار و 702 میلیارد ریال است، گفت: نسبت 6 ماهه اخیر به آمار کل سال 96 شاهد 12 درصد افزایش مطالبات بانکی در مازندران هستیم.
کد خبر: ۶۹۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 14 December 2018

 سیدرحیم بخشی در جلسه اشتغال فراگیر که در فرمانداری ویژه آمل برگزار شد، با بیان اینکه بانک‌ها به کسانی وام می‌دهند که اهلیت اجرایی و بانکی و برگشت سرمایه داشته باشند، گفت: درسال 96 حدود 280 هزار و 321 میلیارد ریال منابع در اختیار بانک‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه مصارف وام در مازندران، سال گذشته 302 هزار و 549 میلیارد ریال بود، اظهار کرد: مطالبات بانک‌ها در سال گذشته 30 هزار و 62 میلیارد ریال بود.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال 97 منابع بانکی 320 هزار و 784 میلیار ریال است، افزود: مصارف بانکی در مازندران در 6 ماه نخست سال 315 هزار و 637 میلیارد ریال بود.

این مسئول با اشاره به اینکه مطالبات بانکی در 6 ماه نخست سال در مازندران 33 هزار و 702 میلیارد ریال است، عنوان کرد: نسبت 6 ماهه اخیر به آمار کل سال 96 شاهد 12 درصد افزایش مطالبات بانکی در مازندران هستیم.

بخشی با اشاره به افزایش 14 درصدی منابع بانکی در مازندران ادامه داد: در 6 ماه نسبت به سال 96 شاهد افزایش 4 درصدی دریافت وام در مازندران هستیم.

وی با بیان اینکه وقتی اعتباری ابلاغ می‌شود باید تمام آن جذب شود، تاکید کرد: وقتی ابلاغ به صورت کامل جذب نمی‌شود یعنی یک جای کار می‌لنگد.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران با اشاره به اینکه در صنایع بهترین جذب وام فراگیر انجام شد، گفت: در حوزه کشاورزی به نسبت صنایع در مورد جذب وام فراگیر ضعیف عمل شد.

بخشی در پایان با بیان اینکه آمل شهر صنعتی است، خاطرنشان کرد: دریافت وام در آمل از گذشته 60 درصد توسط صنایع جذب و 40 درصد هم در حوزه کشاورزی تسهیلات ارائه می‌شد اما در حال حاضر صنایع 3 تا 3/5 برابر کشاورزی وام دریافت کردند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار