بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی بوکس کشور
بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی بوکس کشور و انتخابی تیم‌ملی شامگاه شنبه در اهواز آغاز شده بود با شناخت نفرات برتر به پایان رسید و تیمهای خوزستان، تهران و مازندران با کسب عناوین اول تا سوم به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۹۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷ 13 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی بوکس کشور و انتخابی تیم‌ملی شامگاه شنبه در اهواز آغاز شده بود با شناخت نفرات برتر به پایان رسید .

براساس این گزارش، رقابت های بوکس قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی) که از روز 17 آذر در اهواز آغاز شده بود امروز با معرفی تیم های خوزستان، تهران و مازندران با عناوین اول تا سوم به کار خود پایان داد.

در این مسابقات که یادواره شهدای جنایت تروریستی اهواز در 31شهریور است 400بوکسور از سراسر کشور و با حضور 40داور باهم به رقابت پرداختند .

در این مسابقات میر علی ‌اکبری قهرمان ام ام ای جهان و علی مظاهری پرچمدار کاروان کشورمان در المپیک لندن حضور دارد که عناوین مختلفی در رقابت های آسیایی کسب کرده است.
افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم گفت:

خوزستان همیشه در برگزاری رویدادها و میزبانی ‌ها تجربیات خوبی دارد و امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با یاد و خاطره شهدای 31شهریور اهواز میزبان مسابقات بوکس کشور هستیم.
در این مراسم همچنین با اهدای لوح و جوایز از پدر شهید محمد عذاری زاده از شهدای جنایت تروریستی اهواز و امیر علی اکبری قهرمان مسابقات ام ام ای جهان تقدیر و حکم نائب رئیسی فدراسیون بوکس کشور که توسط وزیر ورزش و جوانان به امضا رسیده به سیامک صالحی، سرپرست هیات بوکس خوزستان اهدا شد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار