استاندار مازندران ظرفیت و پتانسیل های موجود در دانشگاههای مازندران را بالا برشمرد و بر استفاده از این امکانات برای عملی کردن توسعه و تعالی استان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱ 10 December 2018

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان در دیدار رئیس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور مازندران به صدور دستورالعمل تدوین برنامه صد روزه دستگاههای اجرایی اشاره کرد و گفت: به منظور تحقق اهداف و برنامه های توسعه ای مازندران از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان می خواهیم که در خصوص اجرای این دستورالعمل مشارکت جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور به عنوان مجموعه فکری غنی و علمی در مازندران به شمار می رود که می بایست ارتباط عمیق و نزدیکتری میان این مجموعه و دستگاههای اجرایی ایجاد شود.
نماینده عالی دولت در استان رشته ها و مقاطع تحصیلی و اساتید دانشگاه را به عنوان مخزن و منبع ارزنده انسانی دانشگاهها دانست و افزود: از ظرفیت عظیم دانشگاه برای توسعه و تعالی استان در زمینه های فرهنگی،اجتماعی ،سیاسی و اقتصادی بویژه آسیب شناسی وضع موجود و ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی باید استفاده کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور مازندران نیز در این دیدار گفت: حدود 15هزار دانشجو در 18مرکز و واحد دانشگاهی این استان تحصیل می کنند.
حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی از راه اندازی مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور در یکی از مراکز این استان خبرداد و افزود : این مهم در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد.
وی با اشاره به در دست اجرا بودن چهار پروژه عمرانی توسط این دانشگاه در استان مازندران خواستار حمایت و پشتیبانی دولت در روند تکمیل این پروژه ها شد .
بر اساس آمارهای رسمی، مازندران 200 مرکز دانشگاهی دارد که بیشتر آنها غیردولتی هستند.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار