سوت هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی فردا یکشنبه نواخته می شود که شهروند ساری نماینده مازنی ها با گذشت 5 هفته از بازی های نیم فصل دوم همچنان روی نوار ناکامی و در حسرت برد قرار دارد.
کد خبر: ۶۸۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰ 08 December 2018

ایرنا، در حالی شهروند ساری این روزها در حسرت برد حتی در بازی خانگی به سر می برد که در نیم فصل اول توانست با بازی خوب خود را تا رده سوم جدول بالا بکشد و در جمع مدعیان قرار گیرد.

** چرایی کسب نتیجه ضعیف
کسب نتیجه ضعیف این تیم به دلایلی از جمله غیبت بازیکنان تاثیرگذارشان و حضورشان در تیم ملی یا مصدومیت در 5 بازی نیم فصل دوم باعث شد تا شهروند ساری از رتبه سوم جدول با تفاضل گل مثبت به رتبه ششم برسد و چه بسا تداوم این نتایج در آینده تنها نماینده مازنی ها در لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران را از اهداف اصلی که ابتدا قرارگیری در بین 8 تیم در مرحله پلی آف و رسیدن به رتبه سوم و یا چهارم در جدول دور کند.
اگرچه قضاوت برای آینده ترسناک برای شهروند ساری با 9 بازی پیشرو تا حدودی پیشداوری محسوب شود ولی سختی دیدارها در نیم فصل دوم به خصوص بازی برابر پایین جدولی ها با اجرای طرح پلی آف برای نخستین بار در این رقابت ها دشوارتر از بالا جدولی هاست و لذا از حالا باید مالکان این باشگاه فکر اساسی برای تیم داشته باشند.

** شاید آخرین فرصت کادر فنی
شهروند ساری فردا در هفته پنجم نیم فصل دوم و در مجموع از هفته 19 رقابت های لیگ برتر فوتسال از اهورا بهبهان که با 10 امتیاز از 18 بازی در رده 13 قرار دارد میزبانی می کند. تکرار اشتباه بازی هفته گذشته تیم شهروند برابر پارسیان قدس که بازی برد با تساوی عوض شد، سرنوشتی برای شهروند رقم می زند که شاید به قیمت حداحافظی با کادر فنی تمام شود.
این تیم که حدود 17 سال در لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران با تمام سختی ها و ناملایمات مالی و عاطفی ماندگار شد به اذعان دوستان و رقبا ناشی از حمایت بی دریغ تماشاگران متعصبی است که در سخت ترین شرایط تیمشان را رها نکردند. این تماشاگران در هفته های اخیر از نتایج تیمشان ناراضی اند و لذا باید کادر فنی فکر اساسی برای بازگشت به روزهای خوش داشته باشد.
شهروند ساری هم اکنون از 18 بازی لیگ برتر با کسب 28 امتیاز و با تفاضل گل بهتر در رده ششم جدول 14 تیمی این رقابت ها قرار دارد. این تیم مازنی فردا یکشنبه 18 آذر میزبان اهورا بهبهان ته جدولی است.

** امید به برد
سرمربی شهروند ساری بازی هفته نوزدهم برابر اهورا بهبهان را روز موعود برای پایان ناکامی تیمش در نیم فصل دوم می داند و معتقد است که با کسب 3 امتیاز این بازی خانگی به روزهای خوش بر می گردد و بار دیگر هوادارانش را خوشحال و امیدوار می کند.
محمد اسماعیل پور با اذعان به نتایج ضعیف تیمش در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران جان سختی تیم های پایین جدولی که تیمش با آنها بازی کرد و نبود بازیکنان تاثیرگذارش را دلیل اصلی این ناکامی می داند و امیدواراست با بازگشت بازیکنان تاثیرگذار تیمش بتواند بار دیگر روند صعودی تیمش را همانند نیم فصل اول ادامه دهد.
وی در مورد تعویض برد چهار بر یک به تساوی 6-6 در برابر تیم ته جدولی پارسیان قدس در هفته هیجدهم این رقابت ها در ساری گفت: نیم فصل دوم بازی با تیم های ته جدولی برای مرگ و زندگی و بقاء در لیگ می جنگند و بازی با این تیم ها به مراتب سخت تر از تیم های بالا جدولی است و تیم پارسیان نیز از جمله این دست تیم های پایین جدولی بود که با بهره گیری از اشتباه بازیکنان ما برد را با تساوی عوض کرد . ما دیگر این بازی را در دیدارهای آینده تکرار نمی کنیم.
سرمربی شهروند ساری که تجربه چندین ساله مربیگری در این تیم مازنی را دارد، قول داد تا بازی هفته نوزدهم را در سالن سید رسول حسینی ساری با برد و کسب 3 امتیاز به پایان ببرد و بار دیگر هواداران را با تیمش همراه کند.
اسماعیل پور نگرانی هواداران نسبت به نتیجه تیم را امری طبیعی دانست و بابت نتیجه ضعیف تیمش در 5هفته اخیر که با 2 باخت و 3 مساوی همراه شد، عذرخواهی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار