رقابت‌های قوی‌ترین مردان اوزان ۹۵- و ۱۰۵- کیلوگرم باشگاه‌های سراسر کشور چندی پیش با حضور ورزشکاران منتخب ۱۷ استان البرز الف، قزوین، گلستان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، اصفهان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، قم، لرستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، همدان، کرمان، کردستان و البرز ب، در شهرک پرند برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳ 06 December 2018

رقابت‌های قوی‌ترین مردان ایران با شرکت نمایندگان ۱۷ استان کشور در شهرک پرند برگزار شد.
 رقابت‌های قوی‌ترین مردان اوزان ۹۵- و ۱۰۵- کیلوگرم باشگاه‌های سراسر کشور چندی پیش با حضور ورزشکاران منتخب ۱۷ استان البرز الف، قزوین، گلستان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، اصفهان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، قم، لرستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، همدان، کرمان، کردستان و البرز ب، در شهرک پرند برگزار شد. رقابت‌هایی که غیبت تهرانی‌ها در آن کاملاً نمایان بود. ضمن این که توانست پای بسیاری از مدعیان این رشته را نیز به صحنه مسابقات باز کند.
رقابت‌های قوی‌ترین مردان وزن ۹۵- کیلوگرم، نخستین مسابقه‌ای بود که در دور مقدماتی در دو آیتم حمل چمدان ۲۴۰ کیلوگرمی و غلت لاستیک ۳۵۰ کیلوگرمی برگزار شد که در نهایت نیز ۲۵ ورزشکار توانستند از این مرحله با موفقیت عبور کرده و گام به مرحله نهایی مسابقات بگذارند. مرحله‌ای که ۲ آیتم اسکات تعادلی ۳۰۰ کیلوگرمی و نگه داشتن کنده، انتظار نفرات برتر این وزن را می‌کشید که در این مرحله و با انجام رقابت‌هایی تماشایی ۶ ورزشکار جواز حضور در رقابت‌های فینال را به دست آوردند، قهرمانانی که در این مرحله باید در سه آیتم کنده (تعداد)، سه‌گانه و گوی با یکدیگر رقابت می‌کردند که پس از پایان مسابقات این مرحله علیرضا عنایتی، مهران اسدی، بهزاد صفری، علی‌اکبر اسدی، بهزاد زارعی و حمید رمضانی موفق شدند به ترتیب به عناوین اول تا ششم مسابقات دست پیدا کنند. در رقابت‌های قوی‌ترین مردان وزن ۱۰۵- کیلوگرم شرایط به گونه دیگری بود. در این مسابقات ورزشکاران در دور مقدماتی ابتدا باید در ۲ آیتم اسکات تعادلی ۳۷۰ کیلوگرمی و حمل چمدان ۲۸۰ کیلوگرمی با هم مسابقه می‌دادند که در پایان این مرحله ۲۵ ورزشکار با موفقیت توانستند جواز حضور در مسابقات مرحله نیمه نهایی را به دست بیاورند. مرحله‌ای که ورزشکاران باید در ۲ آیتم غلت لاستیک و لیفت گاری با هم به رقابت می‌پرداختند و از بین خود، ۶ نفر را راهی مرحله فینال می‌کردند که این اتفاق هم به خوبی افتاد و ۶ نفر برتر وزن ۱۰۵- کیلوگرم رقابت در ۵ آیتم حمل نقشه، سه‌گانه، دمبل تک، حمل گاری و گوی را آغاز کردند که در این رقابت‌ها نیز محمد نوروزی، علی لشکری، میلاد عباس‌آبادی، ولی فلاحی، مجید عباسی و یوسف رزاقی به ترتیب عنوان‌های اول تا ششم را به خود اختصاص دادند.
منبع: خبرورزشی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار