باشگاه اروند خرمشهر به طور رسمی از اکبر میثاقیان شکایت کرد.
کد خبر: ۶۸۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ 05 December 2018

اکبر میثاقیان سرمربی اول فصل تیم اروند خرمشهر پس از جدایی از این باشگاه، روی نیمکت خونه به خونه نشست و درحالی که به نقل و انتقالات نیم فصل نزدیک می‌شویم، میثاقیان به بازیکنان اروند برای حضور در بابل تماس گرفته است.

مسلم جابری قائم مقام باشگاه اروند خرمشهر با تائید این خبر در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه اشخاصی که متصل به کادرفنی قبلی هستند یا خود کادرفنی تیم ما اکنون به بازیکنانمان زنگ می‌زنند و پیشنهاد چندصد میلیونی می‌دهند درحالی که تیم‌شان آب معدنی هم ندارد!

وی افزود: با تماس‌های مکرر کادرفنی قبلی تیم ما با بازیکنانمان، یکی از آنها روز قبل علیه کاپیتان تیم شد و در تمرین مشکل ساز شد اما ما این موضوع را جمع کردیم و بازیکن خاطی را جریمه کردیم. میثاقیان چطور خود را حرفه‌ای می‌داند اما رفتارهایش خلاف این موضوع را ثابت می‌کند. ما چند بازیکن برای نیم فصل در نظر داریم اما دلیل می‌شود که الان و درحالی که فصل تمام نشده با آنها مذاکره کنیم؟!

جابری در خاتمه افزود: در یکی دو روز آینده به کمیته اخلاق رفته و علیه آقای میثاقیان شکایت خواهم کرد. ایشان جوانمردی را زیر سوال برده است و نمی‌دانم دنبال چه چیزی است اما ما سفت و سخت جلوی کار ایشان می‌ایستیم و حق‌مان را می‌گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار