البته حق با مسافران است اما باید پذیرفت که از فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری لوازم یدکی و سایر وسائل خودرو ها افزایش فراوانی داشته است و همین امر موجب شده تا اکثر تاکسی داران هم با مشکل مواجه شوند .
کد خبر: ۶۸۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 04 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، حمید رضا فضل الله نژاد رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ساری ، استفاده از ساری کارت را بسود شهروندان و مسافران عنوان کرد و از مسافرین محترم درخواست کرد که در صورت استفاده از ساری کارت با آرامش بیشتری به رفت و آمد می روند .

استفاده از ساری کارت بسود شهروندان است
 


در این روزها افزایش کرایه تاکسی در شهر ساری به یک معضل مبدل شده است و عده زیادی از مسافران از چند نرخی بودن کرایه ها گله مند می باشند . در حالی که کرایه های شهری توسط اتحادیه در داخل شهر 800 تومان اعلام شده بیشتر تاکسی ها مبلغ بیشتری مثلا 1000 تومان را از مسافران دریافت می کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ساری ، در ادامه در گفتگو با تیتر امروز اظهار داشت: البته حق با مسافران است اما باید پذیرفت که از فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری لوازم یدکی و سایر وسائل خودرو ها افزایش فراوانی داشته است و همین امر موجب شده تا اکثر تاکسی داران هم با مشکل مواجه شوند .

فضل الله نژاد با اشاره به اینکه هر چند ماهم بیکار ننشستیم و با ارائه سامانه پیامکی در جریان کار هستیم و در صورت نیاز، راننده های خاطی را مورد بازخواست قرار میدهیم، در ادامه گفت : من مسئول فقط زورم به راننده ها می رسد! البته نرخ مصوبه شورای محترم شهر ساری در اواخر اسفند ماه 96 مبلغ 750 تومان است که نسبت به تورم و وضعیت اقصادی موجود خیلی هم بالا نیست و در ضمن پیش از این در سنوات گذشته در مقطعی (حدود چهار سال) نرخ تاکسی در شهر ساری تقریبا ثابت مانده بود.

وی در ادمه در حالی که از وضعیت زندگی راننده های تاکسی چندان رضایت نداشت اظهار کرد: بنده هر روز 5 تا 6 بار بعنوان مسافر سوار تاکسی میشوم و شاهد بودم که اکثر مسافران با رضایت از گرفتن 200 تومان باقیمانده کرایه سر باز می زنند و احساس میکنم تقریبا 80 درصد مردم از این رویه راضی اند .

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ساری در پایان با اعلام اینکه:حدود 3000 تاکسی در این شهر فعالیت دارد ، با احتساب 700 سرویس مسافری ، 500 دستگاه ماشین مسافری روستا و غیره حدود 6 تا 7000 ماشین زیر نظر ماست گفت:با این تفاصیل ببینید که کارمان چندان هم ساده نیست ولی با این حال نهایت تلاش خود را جهت حل این مشکل انجام میدهیم.

استفاده از ساری کارت بسود شهروندان است
 

تیتر امروز: سخن پایانی/ با توجه به صحبتهای رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ساری ، به نظر می رسد، بهترین شیوه برای کاستن کدورتها داشتن ساری کارت برای مسافران محترم است ، چون همه تاکسی ها موظف به نصب دستگاه مربوطه هستند .
تیتر امروز/ الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار