دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: موضوع افزایش حقوق کارکنان جهاد کشاورزی در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و در صحن و کمیسیون‌های ذی‌ربط این موضوع پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ 03 December 2018

جمعی از مردم خواستار افزایش حقوق کارکنان جهاد کشاورزی کشور و سازمان‌های تابعه شده‌اند.

در همین رابطه تعدادی از مردم با حمایت خود از این مسئله خواستار این موضوع شدند؛ در پی این موضوع به سراغ کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی رفتیم و پیگیر این موضوع شدیم که در این رابطه علی‌محمد شاعری دبیر اول کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: به هر حال کارکنان جهاد کشاورزی با مجموعه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی که مسئولیت حمایت از بخش کشاورزی و روستاها را دارند از لحاظ دریافتی و حقوق و مزایایی که دریافت می‌کنند در مقایسه با سایر دستگاه‌های اجرایی بسیار کمتر است.

وی افزود: بنابر بررسی‌هایی که ما انجام دادیم متوجه شدیم که این قشر در مناطق دورافتاده، صعب‌العبور و مناطق روستای و عشایری که خدمت می‌کنند از حقوق و مزایای بسیار کمی برخوردارند.

شاعری گفت: از طرفی هم این قشر مشغول ارائه خدمت به محروم‌ترین قشر کشورمان یعنی روستاییان و عشایر برومند هستند.

وی عنوان کرد: زمانی این کارکنان می‌توان به اهداف پیش‌بینی شده در برنامه در بخش کشاورزی برسند که از انگیزه لازم برخوردار باشند.

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر حقوق و مزایایی که مجموعه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی دریافت می‌کنند بسیار اندک و در مقایسه با سایر وزارتخانه‌های دولت واقعاً تبعیض است.

شاعری بیان کرد: ما از این قشر حمایت جدی می‌کنیم و هم در حمایت از کارکنان جهاد کشاورزی و هم از کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست اعلام می‌کنیم که هرگونه مسائل در این بخش را پیگیری خواهیم کرد که آنها هم محیط‌بانان عرصه طبعیت هستند و از کمترین حقوق و دریافتی برخوردارند لذا دولت باید این تبعیض‌ها را از بین ببرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: دولت باید در جهت حق و حقوق این کارکنان زحمتکش بدون هیچ تبعیضی اقدامات لازم را به عمل آورد.

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس در ادامه به اقدام ویژه مجلس در خصوص افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی کشور و سازمان‌های تابع خبر داد و گفت: این موضوع در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و در صحن و کمیسیون‌های ذی‌ربط این موضوع پیگیری می‌شود.

وی در خاتمه اعلام کرد: به محض اینکه این موضوع به صحن علنی مجلس پس از بررسی‌های نهایی برسد قطعاً از حمایت نمایندگان برخوردار خواهد شد و به تصویب خانه ملت می‌رسد.
فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار