مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس ساحلی ایران پس از چهار روز مسابقه انتخابی در کمپ ساحلی شهرستان بابلسر در مازندران برگزار شد . با مشخص شدن تنیسورهای برتر، اردوی آماده سازی در مازندران و یا گلستان تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ 30 November 2018

به گزارش تابناک مازندران، مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس ساحلی ایران پس از چهار روز مسابقه انتخابی در کمپ ساحلی شهرستان بابلسر در مازندران برگزار شد .

براساس این گزارش، اعضای نخستین تیم ملی تنیس ساحلی ایران پس از چهار روز مسابقه انتخابی در کمپ ساحلی شهرستان بابلسر در مازندران مشخص شدند.

در این رقابت ها 24 تنیسور از استان های تهران ، گلستان ، مازندران ، گیلان ، کرمان و خوزستان حضور داشتند که در چهار گروه 6 نفره با هم رقابت کردند.
در پایان رقابت ها کاوه ادیبی از تهران، حسین اطروشی از مازندران، شهاب موسویان از تهران، سیدمحمد حسینی و مسعود پیروزی هر دو از گلستان به ترتیب اول تا پنجم شدند و جواز حضور در نخستین اردوی تیم ملی تنیس ساحلی را کسب کردند.
رئیس کمیته تنیس ساحلی کشور در این باره گفت:

این برای نخستین بار است که تیم ملی تنیس ساحلی مسابقه انتخابی برگزار می کند و همه مدعیان هم در آن حضور داشتند.
علیرضا لطفیان افزود:

با مشخص شدن تنیسورهای برتر، اردوی آماده سازی در مازندران و یا گلستان تشکیل خواهد شد.
وی با اعلام این که هنوز مسابقه برون مرزی برای تیم ملی مشخص نشده، گفت:

اما نفرات انتخاب شده در قالب چندین اردو تمرینات منظم خواهند داشت تا در صورت دریافت دعوتنامه های معتبر بین المللی یا میزبانی کشور آماده باشند.
رئیس کمیته تنیس ساحلی کشور اضافه کرد: در طول سال مسابقات تنیس ساحلی در چهار دوره برگزار می شود و جای امیدواری است تعداد این رویداد با توجه به استان های علاقه مند میزبانی افزایش یابد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار