سه تصادف رانندگی جداگانه در جاده های مازندران، 8 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.
کد خبر: ۶۸۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 22 November 2018

خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت: ساعت 5:42 دقیقه امروز پنج شنبه 1 آذ در پی گزارشی مبنی بر سقوط یک دستگاه پژو پارس به دره، ماموران پایگاه اورژانس سقرچی و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه واقع در جاده هراز، منطقه سه راهی چلاو اعزام شدند.
زکریا اشکپور افزود: در این تصادف سه خانم 30، 60 و 70ساله و یک مرد 63 ساله مصدوم شده که بعد از اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان 17 شهریور شهرستان آمل انتقال یافتند. همچنین پلیس راه مازندران، علت حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد.
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران با بیان اینکه حادثه دوم ساعت 6:03 دقیقه امروز در منطقه متل قو سلمانشهر، روبروی پمپ بنزین تازه آباد بین یک دستگاه خودروی سواری ال 90 و وانت نیسان اتفاق افتاد گفت: در این تصادف 4 نفر شامل دو آقا 36، 62 و دو خانم 22، 57 ساله مصدوم شده که حال یک نفر از مصدومان (خانم57 ساله) وخیم بوده که با همکاری ماموران اورژانس سلمانشهر و عباس آباد به بیمارستان شهید رجایی شهرستان تنکابن اعزام شدند.

همچنین جانشین رییس پلیس راه مازندران افزود: ساعت 8 صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان و کامیونت ایسوزو در محور دوهزار شهرستان تنکابن، راننده 18 ساله خودروی پیکان به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

سرهنگ رمضانزاده، علت تصادف را انحراف به چپ خودروی سواری پیکان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار