سرمربی تیم کاله مازندران پس از شکست مقابل پیکان گفت: نفوذ برخی از تیم ها کمک می کند تا از ویدئوچک استفاده نشود.
کد خبر: ۶۸۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ 21 November 2018

در مهمترین بازی دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال، تیم پیکان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک کاله مازندران را شکست دهد.

بهروز عطایی سرمربی تیم کاله پس از شکست مقابل پیکان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این بازی گفت: بازی نسبتا نزدیکی بود. در مقاطعی از بازی پرخطا بودیم اما در مجموع فکر می کنم می توانستیم بهتر از این نیز بازی کنیم. علیرغم اینکه بد بازی نکردیم شانس پیروزی نیز داشتیم اما پیکان دستش بازتر بود و شانس های برد پیکان نیز بیشتر تیم ما شد.

سرمربی تیم کاله درباره عدم استفاده از ویدئوچک در این بازی نیز گفت: خیلی بد است. ما می توانستیم اعتراض و جنجال کنیم. چرا نباید ویدئوچک درسالن باشد. من روی چند صحنه اعتراض داشتم اما چیزی نگفتم. نفوذ برخی از تیم ها کمک می کند تا در چنین بازیهایی از ویدئوچک استفاده نشود.

او در ادامه افزود: اگر ویدئوچک امروز در خانه والیبال تهران استفاده می شد تیم پیکان از این موضوع متضرر می شد چرا که میزبان بود. شاید هماهنگی هایی در این زمینه اتفاق افتاده که باید بررسی شود. در والیبال، این موضوع سلیقه ای شده. شاید ما تیم پرهیاهویی نیستیم چنین تصمیماتی را می گیرند. اگر بازی امروز مقابل سایپا یا خاتم اردکان بود حتما از ویدئوچک استفاده می شد همان طور که ویدئوچک به برد گنبد مقابل پیکان در هفته گذشته کمک کرد. برگزاری رقابت ها با چنین وضعیتی جای تاسف دارد.

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار