این روزها بحث ماندن و یا راندن! احمدی شهردار زحمتکش و مردمی نکا به بحث اول این شهر مبدل شده است . در حالی که بیشتر مردم این شهر بخاطر خدمات شایان توجه احمدی خواهان ابقا این فرد می باشند ، عده ای از اعضای شورای شهر که تنها به منافع شخصی می اندیشند ، خواستار برکناری شهردار نکا می باشند.
کد خبر: ۶۸۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 21 November 2018

به گزارش تابناک مازندران، این روزها بحث ماندن و یا راندن! احمدی شهردار زحمتکش و مردمی نکا به بحث اول این شهر مبدل شده است . در حالی که بیشتر مردم این شهر بخاطر خدمات شایان توجه احمدی خواهان ابقا این فرد می باشند ، عده ای از اعضای شورای شهر که تنها به منافع شخصی می اندیشند ، خواستار برکناری شهردار نکا می باشند.

براساس این گزارش، چهارمین جلسه پی‌درپی شورای اسلامی شهر، یکشنبه - ۲۷ آبان نکا با غیبت هماهنگ و تکراری سه عضو آن همراه شد تا شورا بدون توجه به غیبت این نفرات جلسه خود ار برگزار کرده و صورتجلسه را برای ارسال به هیئت حل اختلاف مازندران به فرماندار ارجاع دهد.

در جلسه روز یکشنبه شورای اسلامی شهر نکا برای بررسی استعفای شهردار این شهر با توجه به غیبت مجدد سه عضو این شورا بدون حضور اعضای غایب برگزار شد.

درحالی که گمانه‌زنی‌ها از حضور اکثریت دوسوم اعضای شورای شهر نکا در این جلسه حکایت داشت و بنابر دلایلی شورا تصمیم به برگزاری غیرعلنی بودن جلسه گرفته بود نیز رکورد غیبت هماهنگ سه عضو شورا به عدد چهار رسید تا برای چهارمین مرتبه متوالی به صورت سازماندهی شده نسبت به از رسمیت انداختن جلسات شورا توسط اعضای آن اقدام شود!؟

این اقدام که اگر نگوییم در عمر مجموعه شوراهای شهر نکا سابقه نداشته حداقل به یقین می‌توان گفت حتی به تعداد انگشتان یک دست نیز وقوع آن بی‌سابقه بوده سبب شد تا شورا مجبور به برگزاری جلسه با شرکت چهار نفر از اعضای خود شود و صورتجلسه را برای ارسال به هیئت حل اختلاف استان ارجاع دهد.

این در شرایطی است که تقریباً قصد اجرای آبستراکسیون این سه عضو برای از رسمیت انداختن جلسات شورا و عدم توان این نهاد برای برگزاری جلسه بررسی موضوع تعیین شده در مدت زمان قانونی 10 روز پس از اعلام رأی هیئت انطباق مسجل شده و این درحالی است که بنابر نظر کارشناسان حقوقی و سیاسی قانون راهکارهایی را برای اکثریت شورا در قبال اقدام اقلیت در چنین شرایطی مشخص ساخته است.

ظاهرا در این جلسه نظر خود را صورتجلسه و برای فرماندار شهرستان ارسال کرده و درخواست شده که این موضوع برای هیئت حل اختلاف استان ارسال شود چراکه شورای شهر نکا بر روی نظر خود درمورد استعفای شهردار همچنان باقی است.

شورا برای عملی ساختن هدف خود راه‌های مختلفی را در نظر گرفته که اگر این روند به نتیجه نرسد نیز راهکارهای جایگزین دیده شده، البته این افراد نیز هرچه زمان را تأخیر بی‌اندازند جز اینکه به مردم ضرر برسانند کار دیگری نمی‌توانند بکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر نکا گفت: تشخیص اکثریت شورا بر این است که این فرد باید از شهرداری نکا برود، ........!>

برابر مستندات، شهردار نکا در تاریخ 7/7/97 استعفای خود را کتباً به غلام آرست رییس شورای شهر نکا تقدیم کرد و ایشان در 17/7/97 این نامه را در دفتر شورا ثبت و علنی کرد. آرست از افرادی بود که برای انتصاب شهردار تلاش داشت، اما در مواجه با استعفای شهردار هیچ سوالی نکرد و هرگز تماسی با شهردار نگرفت و جویای علت این اقدام نشد.

موضوع استعفای شهردار نهایتاً در 2/8/97 در جلسه علنی شورای شهر مطرح شد و چهار نفر هم‌قسم شدند تا موضوع را از راه دیگری بررسی کنند و نهایتاً تا برکناری شهردار به این پرونده خاتمه دهند، از آنجا که استعفا پس از 10 روز ثبت و مدت قانونی آن گذشته بود بنابراین عملاً محل قانونی نداشت و گزینه پذیرش استعفای شهردار باید وارد فاز جدید در کمیته‌های مربوطه می شد.
اما سوال مهم این است که چرا رییس و نایب رییس شورا حتی یکبار در این مدت از شهردار توضیح نخواستند و هیچ تماسی با او نگرفتند؟ همین موضوع این شائبه را ممکن است بوجود آورد که آنها به دنبال مسائل شخصی و اغراض فردی و زیاده‌خواهی بودند و چیزی به نام مردم و حقوق مردم در میان نیست.

پرسش از شورای شهر نکا این است که چرا علیرغم درخواستهای چندباره شهردار برای برگزاری جلسه، آنهااین درخواست را نپذیرفتند؟
تا اینکه شورا سناریوی حذف شهردار را طور دیگری ادامه داد؛ شورای شهر نکا از آغاز فعالیت خود حتی یک جلسه با خبرنگاران برگزار نکرد بلکه در برابر آنها جبهه گرفت، آنها قول داده بودند برای روز خبرنگار یعنی مردادماه جلسه‌ای در شورا برگزار شود اما چنین نشد تا اینکه در روز 23 آبانماه جهت بررسی موضوع استعفای شهردار و به گفته آنها تنویر افکار عمومی نشستی را با اصحاب رسانه تشکیل دادند.

جلسه حدود چهار ساعته همراه با ضیافت ناهار به نیت اموات! برگزار شد آنهم با حرف‌های همیشگی و بی محتوا و فریادها ی کودکانه علی داد نایب رییس شورا که خود را فردی حقوقی و باسواد می‌داند و سرو صداهای نه چندان عجیب غلام آرست که! ...
ای کاش یک نفر از اهالی شهر در این جلسه حضور داشت تا ببیند و به مردم بگوید که گیس و گیس‌کشی بر سر صندلی شورا تا چه اندازه بوده است و شهردار قرار است قربانی چه اهدافی شود؟!

 

* دادگاه، بدون متهم!

اگر قرار است شخصی به نام مهدی احمدی مورد محاکمه قرار بگیرد؛ آیا نباید در جلسه حضور داشته باشد، فردی که آماده پاسخگویی و شفاف‌سازی بود چرا به جلسه دعوت نمی‎شود؟ چرا شورای شهر نخواست شهردار را دعوت کند و در حضور اصحاب رسانه برای تنویر افکار عمومی از او بپرسد دلیل استعفایش چه بوده است و چرا در فلان موضوع فلان تصمیم را گرفته است و جواب چراها را جویا می‌شدند.

چرا شورای اسلامی که بر پایه «وامرهم شورا بینهم» نهاده شده است، خبری از شور و مشورت در آن نیست، چرا خودسری و کینه‌توزی و فردگرایی و غرض‌ورزی و چرا عدم شفاف‌سازی!

آقایان و بانوان شورای شهر نکا! راستش را بگویید چند نقطه ضعف از همکار خود را مستند نگه داشته‌اید؟ در گوشی‌ها، در فکرها، در میزها و فایل‌های اتاق کار شما چه اسنادی است که باید افشا کنید تا آبروها بریزید و نفع ببرید، چه اسنادی است که نباید افشا کنید تا صندلی خود را نگاه داشته و در پی تمنیات خود باشید؟!

 دلیل ماندن شهردار

اما به‌راستی علت ماندن آقای شهردار پس از استعفا چه بود؟! احمدی در پاسخ به این سوال می گوید: با بزرگان شهر مشورت کردم و آنها خواستند تا بمانم و مهمترین دلیل من این بود که مردم از کارم رضایت دارند و افکار عمومی خواستار ادامه خدمت شهردار هستند - هر چند هنوز خیلی از مردم شهر نمی دانند شهردار استعفا داده بود و عده‌ای از او خواستند تا استعفای خود را پس بگیرد.

او همچنین خواست تا به شایعات پایان دهد و حقانیت خود را بر اینکه آمده است تا برای خدمت به مردم شهر نیکان آستین‎هایش را بالا بزند، اثبات کند.

 

سید مهدی احمدی شهردار نکا فعالیت های چشمگیری را در طول مدت کوتاه مسئولیت خود در این سمت دارا می باشد که نسبت به شهرداران گذشته ی نکا در ۴۰ سال اخیر بی سابقه می باشد.

وی پس از دکتر سید مهدی عبوری شهردار ساری، جزو بهترین شهرداران حال حاضر در استان مازندران محسوب می شود.

احمدی طوری توانسته در طول یکسال خدمت، رضایت شهروندان را به فعالیتهایش جلب نماید که او را بعنوان اسطوره ی تکرارناپذیر بدانند.

 

دکتر سید مهدی احمدی فعالیت های مهمی را در طول مدت کوتاه مسئولیت خود در این سمت دارا می باشد .

به برخی از عملکردهای وی در طول این مدت کوتاه اشاره می کنیم:

_تملک و بازگشایی بلوار آزادگان(۳۰ متری)
_احداث چهارراه نارنجباغ
_بازسازی دریای مروارید
_پروژه رودخانه نکا:۱_سد لاستیکی با پیگیری های مکرر شب عید آبگیری می شود ۲_تکلیف املاک و ابنیه در دست ستاد بحران و فرمانداری مشخص شد ۳_پیگیری زمین چهارراه جهت ایجاد برج ۴_مشخص شدن حریم و بستر و تحویل به شهرداری در قالب تفاهم نامه
_انتقال یکشنبه بازار به جمعه بازار
_بازسازی ساختمان شهرداری و ساختمان شورا و محوطه ی شهرداری
_بازسازی و زیباسازی نمازخانه شهرداری
_اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در شهرداری
_برگزاری جشنواره بزرگ تمشک: ۱_تمشک نماد گردشگری شهر ۲_نصب المان تمشک ۳_رونمایی از مربای تمشک ۴_کار ثبت ملی تمشک به نام نکا در حال انجام است.
_پروژه آرامستان شامل: ۱_زیباسازی ۲_دیوارکشی ۳_نمای ورودی ۴_انتقال غسالخانه به بالا در حال انجام است.
_اجرای طرح پارک جنگلی قرمرض:۱_شهربازی کودکان ۲_ نصب آلاچیق ۳_ سرویس بهداشتی و نمازخانه ۴_ساختمان اداری و نگهبانی
۵_آبشار پارک و .... ۶_مجتمع خدماتی و تفریحی
<<_طرح تفکیک زباله از مبدأ در حال انجام است
_مرکز دفن زباله شهرداری ساماندهی شد و مرکز نمونه در استان معرفی شد>>
_خیابان جدید شاه عباسی در حال بلوار شدن و نورپردازی است
_تابلوهای زائد شهر جمع آوری گردید و طرح ساماندهی تابلوهای شهر تهیه و در حال اجرا است
_رنگ آمیزی پل های عابر پیاده
_اجرای طرح جامع مبلمان شهری به تصویب کمیته زیباسازی رسید
_برنامه پنج ساله و چشم انداز ۲۰ ساله توسعه شهر نکا در حال تدوین است
_بازنگری مغایرت های طرح تفصیلی و به تصویب رسیدن بعد از چندین سال
_طرح ممیزی املاک و ابنیه بعد از چندسال وقفه در حال انجام است
_نصب المان های ویژه مناسبتی در شهر
_سایت کارخانه آسفالت که تا پایان سال بهره برداری می شود، شامل:
۱_باسکول ۲_کارگاه بلوک زنی ۳_کارگاه موزائیک سازی ۴_کارگاه سنگ شکن ۵_کارخانه آسفالت ۶_بچینگ و تولید بتن
_نورپردازی شهر شامل:
۱_بلوار نورانی مرکز شهر ۲_نورپردازی خیابان انقلاب ۳_نورپردازی ورودی غربی و ورودی شرقی شهر ۴_نورپردازی خیابان علمیه ۵_نورپردازی جاده زاغمرز و پل زاغمرز
_اجرای طرح پیاده روسازی شروع شد که شامل:۱_خیابان انقلاب از مسجد توفیق تا میدان جانبازان ۲_پیاده روسازی خیابان شهرداری ۳_پیاده روسازی خیابان علمیه ۴_پیاده روسازی خیابان انقلاب و ...
_طرح بازسازی کمربندی:
۱_رنگ آمیزی و نورپردازی زیرگذر گلبستان ۲_رنگ آمیزی و نورپردازی زیرگذر قلعه سر ۳_رنگ آمیزی و نورپردازی زیرگذر اومال ۴_رنگ آمیزی و نورپردازی خیابان جنب دادگستری و بیمارستان ۵_نصب پرچم ها روی پل ها و رنگ آمیزی پل ها ۶_زیباسازی سازه های بتنی در ورودی های شهر ۷_نصب المان در کمربندی ۸_تجهیز فضای سبز در بلوار و کمربندی
_ساماندهی ورودی غربی شهر:
۱_بازسازی و احیای چشمه بادو (ولیجی محله) ۲_نصب و ساخت دروازه شهر ۳_اجرای طرح جامع مبلمان در ضلع شمالی و جنوبی ورودی شهر ۴_اجرای کانال هدایت آبهای سطحی
_تهیه نقشه و طرح برای احداث بزرگترین مجتمع تفریحی-توریستی همراه با احداث شهربازی در زمین ۲۷ هکتاری ورودی شهر که سرمایه گذار آن هم مشخص گردید
_بازدید از شهر به صورت دسته جمعی و بطور مرتب هفته ای یکبار
_تشکیل جلسات منظم و مرتب ماهانه اداری با حضور معاونین و مدیران
_تشکیل کارگروه ها، کمیته ها و کمیسیون ها به طور مرتب
_پیگیری خلع ید پارک نارنجباغ و واگذاری آن به بخش خصوصی در آینده نزدیک
_مشارکت جدی شهردار در امور فرهنگی شهر:
۱_با مسجد جامع و سایر مساجد شهر ۲_با مصلی ۳_با حوزه های علمیه ۴_با مدارس و موسسات فرهنگی-قرآنی
_مشارکت جدی شهرداری در امر ورزش:
۱_جذب قهرمان المپیک در شهرداری ۲_راه اندازی لیگ دسته اول والیبال شهر ۳_بازسازی پیست دوومیدانی زمین چمن ۴_کمک به هیات های ورزشی
_تجهیز اداره به سیستم مداربسته و دوربین
_راه اندازی بیسیم برای شهرداری
_راه اندازی پایش تصویری شهر:
۱_تهیه دوربین از استانداری ۲_آماده نمودن اتاق مونیتورینگ
_نصب پل عابر پیاده شهدای گمنام
_آسفالت بیش از ۳۰ کوچه از ۸۸ کوچه خاکی شهر
_لایروبی کل کانال ها و نهرهای آب شهر
<<در حوزه مالی>>:
۱_تراز مالی شهرداری بعد از ۲ سال در پایان سال ۹۶ مثبت شد ۲_بودجه ۲۵ میلیارد تومان بود که تنها ۱۰ میلیارد تومان در هفت ماهه اول تحقق پیدا کرد ۳_پرداخت بیش از ۷ میلیارد تومان بده کاری شهرداری در پایان سال ۴_دریافت حقوق توسط پرسنل شهرداری از ابتدا تا به امروز (یعنی ۱۲ ماه تمام) اول هر ماه حقوق و نداشتن شهرداری حتی یک ریال حقوق و مزایای معوقه ۵_پرداخت شدن اقساط بانک پرسنل، بیمه آنان و مالیات که حدود ۷ ماه بود ۶_بودجه سال ۹۷ شهرداری ۳۵ میلیارد معین شد که در ۷ ماهه اول حدود ۱۷ میلیارد تومان تحقق یافت ۷_مطالبات شهرداری در حال وصول است، میزان مطالبات شهرداری بیشتر از بدهی های آن است. شهرداری حدود ۲۵ میلیارد تومان مطالبه و حدود ۱۵ میلیارد تومان بدهی دارد. ۸_تقلیل بدهی شرکت های تابعه شهرداری به بیمه از ۷ ماه به ۳ ماه. ۹_بیش از ۲ میلیارد تومان از مطالبات شهرداری از دارایی، از محل ارزش افزوده در حال پیگیری و وصول است.

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۶
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
شورای سهر فقط به منافع خودش فکر میکند پس خق مردم چه می شود؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
سید مهدی احمدی!

شهر تو را می خواهد
خلیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
ما مردم از عملکرد اقای دکتر احمدی راضی هستیم، شورا با رای مردم بالا اومد، خودش انتخاب کرد, حالا میخواد برش داره؟!
از شورای نکا می خواهیم خواسته های مردم رو در نظر بگیرن, نه خواسته های شخصی خودشونو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
هر چند هنوز خیلی از مردم شهر نمی دانند شهردار استعفا داده بود و عده‌ای از او خواستند تا استعفای خود را پس بگیرد.
محسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
نیروهای امنیتی چرا در کاز و عملکرد شوراها دخالت نمی کنند - چرا کاندیدای شورای شهر میلیاردی خرج می کنن- اصلا این سرمایه هنگفت شوراها از کجا بدست آمد
نکایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
متاسفانه اعضای شورای شهر نکا، تنها به خودشون فکر میگنن - نظر مردم براشون مهم نیست
نکایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
چراشورای شهر نکا، به شهردار گیر میده...شای منافعشون در خطره....
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
از مقامات مربوطه میخواهیم تا در کار شورای شهر هم ی نظری بندازن, ببینن اینها تو پروندشون چی دارن
رسولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اصلا از عملکرد شورای شهر راضی نیستیم, معلوم نیست برای چی اومدن و هدفشون چیه
یعقوبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
قابل توجه شورای شهر نکا:

نکا بدون دکتر احمدی آباد نمیشود
زمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
دکتر سید مهدی احمدی داره تاوان کارهای نکرده ی شهردارای قبلی رو پس میده، تا الان خیلی خوب پیش رفته، شوراها باید اجازه بدن دکتر احمدی شهردار بمونه تا خوب شهر رو بسازه.
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
شهردار احمدی کارهای نیمه کاره زیاد داره,
شورا باید اجازه بده کاراش رو تموم کنه
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اگه قرار هست شوراها دکتر احمدی رو بردارن, یکی باید شوراها رو هم برداره
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
اگه قرار هست شوراها دکتر احمدی رو بردارن, یکی باید شوراها رو هم برداره
نیکوسخن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
راستی چه کسی عملکرد عملکرد شورای شهر نکا رو مورد بررسی قرار میده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
چگونه وضع مالی...عضو شورای شهر نکا اینقدر عالی شد ؟ همه مردم نکا که وضعیت اورا می داتن....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
چرا اسم...عضو شورای شهر نکا رو سانسور کردید ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
تابناک مازندران:
دوست عزیز بدون سند اسم کسی رو نمیبریم
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
چرا ۴ عضو شورای شهر، شبیه جنگجویان کوهستان افتادن به جان شهردار احمدی؟
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
زود به قضاوت نرید شاید شورا هم نظر ی داشته باشه
خدایار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری انقلاب برای قشر مستضعف می باشد
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
دکتر احمدی را خدا (بنام شهردار) به مردم نکا هدیه کرد,
متاسفانه شورا هدیه ی خدا رو میخواهن بوسیله ی جنگ ، با عقده هایی که از ایشون دارن، از مردم بگیرن
مقداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
برای خودمون متأسفیم که همچین شوراهای خودخواهی داریم.
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
ما شهروندان نکا, تا حالا یک شهردار تو نکا ندیده بودیم که اینقدر سازندگی براش مهم باشه ، انگار معجزه شده بود ، سید مهدی احمدی شهردار نکا شد.
الان هم که تغییر و تحول تو شهر ایجاد کرده ، ۴ تا شورا متحد شدن ، میخوان بر دارنش

شورای نکا!!!!!
دلیلش چیه؟
صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
در هیچ کجای دنیا ۴ تا شورای شهر به این متحدی ندیده بودیم که هم قسم بشن تا یک مسوول جهادی رو زمین بزنن

خیلی جالبه واقعا
جعفرپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
از مسؤولین تقاضا میکنیم؛
عملکرد شورای شهر رو مورد بررسی قرار بدن
اهل نکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
شورای شهر اول بیاد از مردم اجازه بگیره ، بعد بره دست شهردارمون شکایت کنه

قابل توجه شورای شهر نکا:

ما شهردارمون رو که انتخاب خود شوراهاست بیشتر قبول داریم ، تا خود شورا که انتخاب خودمون هست.

اگه شورای شهر فکر میکنن مردم حالیشون نیست ، پس وقتی مردم به خود شورا هم رای داده بودن هم حالیشون نبود و اشتباه انتخابشون کردن
نادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
این دوستمون راست می گه
ما مردم حالیمون نبود ، تو انتخابات شورای شهر به کیا رای بدیم، از انتخابمون پشیمونیم.
حالا شوراها هم ادعا دارن که اشتباه کردن احمدی رو برای شهرداری انتخاب کردن, اره شورای شهرمون هم مثل ما مردم هیچی حالیشون نیست
محمدی
|
France
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
متاسفم از انتخابم برای شورا،حیف رای به این افراد.چشم دیدن پیشرفت شهر رو ندارن،اقایون و خانمای شورا دنبال چی میگردین؟میترسین بودجه صرف عمران شهر بشه و چیزی نمونه برا جیب شما؟
شهروند
|
France
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
یه طرفه حرف زدن و جناح گیری شدید تو کل متن مشهوده . شماچطور از جانب کل مردم شهر اظهار نظر میکنید . چطور پروژه هایی که از سالها قبل شروع شده و هنوز ه ناتمامه رو به اسم شهردار احمدی تمام می کنید . چطور سد لاستیکی رودخانه که هنوز استارت کارش شروع نشده را به نام او زده اید و جز خدمات دکتر احمدی می دانی .
در آخر .
لطفا نظرات مخالف و غیر همسو با جریان فکری خودتون رو پاک نکنید چون از نظرات معلومه ۱۰۰ درصد با نظر شما موافقن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
کلا هر کی به جایی میرسه فکر خودشه فکر مردم نیست دیگه همه چی عادی شده - کو گوش شنوا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
این نظر فکر کنم نظر....شورای شهر باشه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
به نظر من باید به نظر شورای شهر احترام گذاشت
نگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
خوب، معلومه وقتی مردمی که شورای شهر اونها رو ا... و عوام فرض کردن، خدمات شهردار احمدی رو تو نکا با چشماشون دیدن, طرفدارش شدن .....
شعبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
فکر کردن ما متوجه نمیشیم پشت پرده چی میگذره, الان همه حالیشونه, گذشت اون دوره.......
شهروند نکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
این نوشته خیلی عالیه, کامل و جامع.
فکرمون رو باز کردید

درود بر شما
نیکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
حنای شورای شهر دیگه برامون رنگی نداره

جمع کنن برن, شهر بهشون نیازی نداره
خاکزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
نکا بهترین شهر برای خوردن و بردن .... شهره،
اما وقتی دکتر احمدی باشه نمیتونن بخورن و بچرن و ببرن
والله
طرفدار شهردار خوب شهرم دکتر سید مهدی احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
شورای مخالف شهرستان نکا!!!

دکتر احمدی از آنچه فکر میکنید پرطرفدارتره.

این شما شوراها هستید که طرفداراتونو از دست دادید
موافق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
اون دوستی که فرمودن نظرات صد در صد موافق با شهردارند.
خوب مخالفا هم نظراتشونو بزارن.
در به روی همه بازه
شهر خسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
شورای شهر اگر در بین مردم بودند, متوجه میشدند که سید مهدی احمدی چقدر طرفدار داره، چون دنبال خوشیهای خودشون بودن، متوجه نشدن. برا همین تعجب کردن از تعداد طرفداراش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
حیفه خواهشا اختلافا رو کنار بذاریدو بفکر شهر باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
همه مس...به فکر منافع خودشونن الکی زور میزنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
شهر نکا بضاعت بالایی داره مسئولینبفکر باشید
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
سلام، پروژه ی خیابان ۳۰ متری بخاطر این وضعیت شهرداری نکا عقب افتاده، یک شهر و مردمش نمیتونن منتظر بازی چند تا عضو شورا باشن، لطفاً رسیدگی کنید ... اینهمه آدم رو معطل خودتون کردید واقعاً که ...
ساکن نکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
شورای شهر چرا پاسخی ندارند و در سکوت مطلق هستند؟
چرا از جلسه ی مشتزک با شهردار احمدی، دوری میکنن؟
اگه حق دارن با دکتر احمدی جلسه بزارن ، رودررو باهم صحبت کنن، خبرنگارا رو هم جهت آگاهی مردم دعوت کنن
ولی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
واقعا مگه دکتر احمدی چیکار کرد که شوراها باهاش اینکارو کردن؟
بگن ما هم بدونیم. این حق ماست.
منتظر پاسخ شورای شهر هستیم
علی یوسف نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
من شخصا از عملکرد شهردار نکا دکتر سید مهدی احمدی، خیلی راضی ام، دوست دارم ایشون تو این سمت بمونن
شمسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
شوراهای شهر نکا دکتر احمدی رو غریب گیر آوردن ، فکر میکنن حریفش میشن
مردم کارکردهاشو نگاه میکنن ، دوسش دارن و نمیزارن شوراها به هدف خودشون برسن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
به فکر پبشرفت شهرمون باشید با یک جلسه خوب اختلافا حل میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
به فکر پبشرفت شهرمون باشید با یک جلسه خوب اختلافا حل میشه
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
نکا شهریه که همه ی شوراها و ... دوست دارن شهردار بشن
خخخخخخخخخخخخخخخخ
اینه که میخوان شهردار سید مهدی احمدی رو بردارن
عامه ی مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
نکا قبل از سرکاراومدن دکتر احمدی، هیچ پیشرفت قابل توجهی نکرده بود، بخاطر همین اینکه شهردار احمدی، مشکل داشته باشه، از نگاه بیرون هم باور پذیر نیست
نکای مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
تو مملکتمون، هر وقت دیدی شورای شهر تلاش میکنن شهردار رو عوض کنن, بدون اون شهردار جهادیه

همین
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
نکا فقط با وجود دکتر سید مهدی احمدی به عنوان شهردار ساخته میشه، ما توی این یکسال کارکردهاشو دیدیم و مطمئنیم هستیم اگه ایشون حداقل ۴ سال دیگه شهردار بمونه میتونه نکا رو تاحدودی بسازه.
اما نکا باوجود اشخاص دیگه ساخته نمیشه، چون اگه میخواست ساخته بشه، تا بحال ساخته می شد.
ایمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
عملکرد شهردار خوبمون دکتر سید مهدی احمدی قابل تحسین هست
صلح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
انشاالله اختلافات از بین بره و شاهد رشد و شکوفایی دوباره ی نکا باشیم
حمیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
به امید شهری آباد با دکتر سید مهدی احمدی
شهر من نکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
به عنوان یک شهروند، از شوراهای محترم نکا میخوام شهردار احمدی رو تنها نزارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
خدا کنه هر اتفاقی رخ بدت به نفع شهرنکاباشه
شهرنشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
اگر شورای شهر حقوق خونده و راه و چاه های مختلفی بلده, بهتره برای زمینه های دیگه از این راهها استفاده کنه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
ما میدونیم هدف شورا چیه؟
میخوان یکی دیگه رو بیارن رو کار که یکی از گزینه ها اول فامیلیش (ج) داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
شورای شهر با خودشون چی فکر کردن؟
ما متوجه نیستیم؟!!!
خیر, سخت در اشتباهن
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
شورای شهر باید به نظر مردم احترام بزاره
نکایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
غلط کردیم به 4 عضو شورای شهر مخالف با شهردار احمدی رأی دادیم
از ماست که بر ماست
وفادار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
ای کاش دستم می شکست و اصلا به شورای شهر نکا رای نمیدادم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار