به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد. تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه، ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه، ساعت ۶ تا ۲۴ روز شنبه و از ساعت ۶ تا ۱۲ روز دوشنبه از محور هراز ممنوع است.
کد خبر: ۶۸۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 21 November 2018

به گزارش تابناک مازندران،محسن هاشمی  از آغاز محدودیت‎‌های ترافیکی در استان مازندران از امروز خبر داد.
براساس این گزارش، رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بود و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌اباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یک‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌اباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است‌.

هاشمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز، اضافه کرد: تردد انواع وسایل از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت امل ممنوع بوده و یا اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از اب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

وی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یک‌شنبه از رودهن به سمت امل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از اب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه، ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه، ساعت ۶ تا ۲۴ روز شنبه و از ساعت ۶ تا ۱۲ روز دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

هاشمی گفت: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز یک‌شنبه از محور سوادکوه ممنوع است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار