مدیر کل بیمه سلامت استان مازندران گفت:با نگاه وسیع دولت تدبیر و امید به مقوله سلامت و درمان، هزینه درمان در مراکز درمانی دولتی برای مردم حداکثر به 10 درصد رسیده است.
کد خبر: ۶۸۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ 20 November 2018

ایلنا از ساری، رسول ظفرمند امروز با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری ایلنا در ساری اظهار کرد: خدمت رسانی به قشر زحمتکش کارگر جامعه مقدس است چرا که کارگران در ارتقای اقتصاد جامعه نقش اثرگذاری دارند.

وی سلامتی را از ارکان مهم جامعه دانست و افزود :اینکه خبرگزاری ایلنا در این زمینه همگام با بیمه سلامت در اطلاع رسانی حوزه سلامت افراد جامعه نقش مهمی دارد جای قدردانی دارد.

مدیر کل بیمه سلامت مازندران گفت: کار کردن در حوزه رسانه صرفا درآمدزایی نیست ، عشق و علاقه به خدمات رسانی مهمترین بخش فعالیت در این بخش است.

ظفرمند با بیان اینکه دولت تدبیر و امید برای کاهش دغدغه های بیماران، اجرای طرح تحول نظام سلامت را از سال 93 آغاز کرد، تصریح کرد: حوزه سلامت در ردیف اولویت های اصلی کشور قرار گرفت که ماحصل اجرای این طرح کاهش هزینه های درمان مردم و رضایتمندی آنها بوده است.

وی با اعلام اینکه 50 درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: در سه سال اخیر 300هزار نفر از جمعیت استان مازندران که تحت پوشش هیچ گونه بیمه درمانی نبودند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت در قالب صندوق بیمه همگانی شدند.

ظفرمند بیان کرد: با نگاه وسیع دولت تدبیر و امید به مقوله سلامت و درمان، هزینه درمان در مراکز درمانی دولتی برای مردم حداکثر به 10 درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه پزشک خانواده موجب ارتقاء و بهبود سلامت جامعه می‌شود، گفت: بیمه سلامت استان ماهانه 80 درصد از حق بیمه پزشک خانواده را در موقع مقرر پرداخت می کند .

ظفرمند به سامانه 1666 بیمه سلامت اشاره کرد و گفت: در این سامانه امور مختلفی مانند نظارت بر نحوه خدمات رسانی، ثبت و پیگیری شکایات مردمی، صدور و تمدید دفترچه و اعتبار سنجی دفترچه ها قابل انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون شکایتی در خصوص نحوه ارائه خدمات بیمه سلامت در این سامانه ثبت نشده است ،گفت: اما به دیگر شکایات ثبت شده در این سامانه در کمترین زمان پاسخ داده شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار