فرماندار بهشهر از حضور کمرنگ مسئولان در بخش یانه‌سر انتقاد کرد و گفت: شایسته نیست که مسئولین روستاها را نادیده گرفته و حضور کمرنگ در روستاهای محروم داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴ 19 November 2018

فرماندار بهشهر از حضور کمرنگ مسئولان در بخش یانه‌سر انتقاد کرد و گفت: شایسته نیست که مسئولین روستاها را نادیده گرفته و حضور کمرنگ در روستاهای محروم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، هادی خنجری دوشنبه شب در جمع مدیران بهشهر در فرمانداری این شهرستان افزود: خدمات رسانی به روستاها بعد از انقلاب با قوت در دستور کار بود و اجرایی شد و امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب باید خدمات موثرتری در بخش های مختلف ارائه شود.

وی گفت: زیرساخت های توسعه روستاها در دولت های مختلف در مناطق روستایی فراهم شده است و امروز باید با استفاده از این امکانات برای تقویت اشتغال و توسعه همه جانبه در روستاها اقدام کرد.

فرماندار بهشهر ادامه داد: توانمند سازی جوامع محلی روستایی ازجمله اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در توسعه روستاها است و باید با قوت بیشتری انجام شود.

خنجری در ادامه با اشاره به وضعیت سد گلورد و اما و اگرهای ایجاد شده برای انتقال آب گفت: سد گلورد براساس مطالعات فنی در گذشته ساخته شده است و از تنش های سطحی ایجاد شده در جامعه استقبال نمی کنیم.

وی افزود: متاسفانه برخی از افراد با ناآگاهی به برخی از اختلافات سطحی دامن می زنند و در فضاهای مجازی و حقیقی اقدام به ایجاد تنش می کنند که آنچه در بین عموم مردم به این شکل بیان می شود؛ صحت ندارد.

فرماندار بهشهر ادامه داد: اگر قرار است برای سد گلورد و توزیع آب، تصمیمی گرفته شود، مردم بهشهر مطمئن باشند که حقی از آنان تضییع نمی شود.

خنجری گفت: در راستای سد گلورد و مشکلات پیش رو براساس عقلانیت حرکت می کنیم و شهرستان را دستخوش احساسات نمی‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار