مسابقات گلف قهرمانی کشور مردان رده سنی زیر 18 سال که با حضور 28 گلفباز از 9 استان کشور برگزار شد، با قهرمانی تیم گلف خوزستان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۸۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ 19 November 2018

به گزارش فدراسیون گلف، رقابت های قهرمانی کشور گلفبازان زیر 18 (نوجوان) از روز گذشته با حضور گلفبازانی از استان های گلستان، مازندران، خوزستان، چهارمحال بختیاری، زنجان، تهران، اردبیل، کرمان، لرستان و مرکزی آغاز شد و امروز با معرفی برترین تیم ها و نفرات به کار خود پایان داد.
در بخش تیمی استان خوزستان با 251 ضربه عنوان نخست را کسب کرد، استان تهران با 348 ضربه دوم شد و استان گلستان با 370 ضربه روی سکوی سوم ایستاد.
در بخش انفرادی نیز نفرات زیر حائز رتبه های برتر شدند:
نفر اول: سبحان سلیمانی از استان خوزستان با 82 ضربه
نفر دوم: سورنا صادقی از استان خوزستان با 83 ضربه
نفر سوم: میلاد شینی از استان خوزستان با 86 ضربه
مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور مسئولان فدراسیون گلف در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک برگزار شد و حمید عزیزی رئیس این فدراسیون اظهار امیدواری کرد تا تمرینات مستمر و منظم گلفبازان به هدف نهایی که رسیدن به استانداردهای بین المللی است را محقق کند.
وی ادامه داد: از آنجا که آینده گلف کشور به مهارت و توانمندی ورزشکاران نوجوان و جوان کشور بستگی دارد، بنابراین باید تلاش کنید در دوره های بعدی سطح فنی به مراتب بهتر از امروز باشد.
وی ادامه داد: باید سال آینده روش برگزاری و سطح مسابقات بهتر از امسال باشد و همه ما باید تلاش کنیم تا علاوه بر سطح مسابقات، سطح فنی ورزشکاران و تیم ها ارتقا یابد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار