جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری اعضای شرکت‌های هرمی در شهرستان "چالوس" خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 19 November 2018

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت و عضوگیری یک شرکت هرمی در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای این شرکت هرمی که با وعده استخدام افراد در یکی از شرکت‌های هواپیمایی سوژه‌های مورد نظر را انتخاب و آنان را وادار به عضویت و عضوگیری برای این شرکت می‌کردند، شناسایی کردند.

وی خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی چالوس با تشکیل تیم‌های عملیاتی ۱۳ سرشاخه اصلی این شرکت را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر بررسی‌های به عمل آمده، متهمان تاکنون بالغ بر ۳ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده اند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه، وعده سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا، مهمترین شگرد شرکت‌های هرمی است، از مردم خواست که از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعای درآمدی کلان به ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند، دوری کرده و ضمن تامل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار