طی اعلام غلام آرست رئیس شورای شهر نکا؛ با توجه به لغو دو جلسه پیشین شورای اسلامی شهر نکا در هفته جاری با موضوع بررسی استعفای شهردار، به علت عدم حضور برخی از اعضا، سومین جلسه شورا در این زمینه، چهارشنبه ۲۳ آبان، فوق‌العاده و بصورت علنی باحضور خبرنگاران برگزار می شود؛ متأسفانه با غیبت موجه ۳ تن از اعضای شورا این جلسه ی ویژه لغو شد.
کد خبر: ۶۸۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 15 November 2018

به گزارش تابناک مازندران، شورای شهر نکا که تاکنون نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار نکرده بود، با لغو جلسه ی اختصاصی استعفای شهردار، این جلسه با حضور چهار تن از اعضای شورا بصورت ناخودآگاه تبدیل به نخستین کنفرانس خبری با اصحاب رسانه شد.

براساس این گزارش،در این جلسه که از شهردار نکا نیز برای حضور در نشست و پاسخگویی در این راستا به نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر دعوت شده بود، وی در دفتر شوراحضور یافت، اما بعلت حد نصاب نرسیدن جلسه از حالت صحن علنی شورا خارج شد زیرا حضور شهردار در این جلسه توجیهی نداشت، درنتیجه شهردار اعلام حضور کرد، نامه داد و رفت.

پیش از این دو جلسه در روزهای یکشنبه و دوشنبه همین هفته برنامه‌ریزی شد که غیبت برخی از اعضا سبب لغو و انتقال زمان برگزاری آن به تاریخ دیگری شد.

باتوجه به رأی منفی وَ ردِ صورتجلسه و مصوبات جلسه هشتم آبان ماه شورای اسلامی شهر نکا از سوی هیئت انطباق شهرستان و همچنین لغو دو جلسه قبلی شورای شهر نکا در این زمینه، زمزمه‌ها از افزایش احتمال عدم حضور اعضای غایب در جلسات قبلی در جلسه چهارم نیز حکایت دارد.

باتوجه به مفاد قانون، شورای اسلامی شهر تنها ۱۰ روز از اعلام نظر هیئت انطباق شهرستان فرصت دارد تا درمورد آن با تشکیل جلسه قانونی تصمیم‌گیری کرده و اعتراض محتمل را به این هیئت ابلاغ کند.

همین امر نیز گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تلاش برخی از اعضای شورای شهر نکا برای وقت کشی در این زمینه و ناتوان گذاشتن شورا در راستای تشکیل جلسه و رسیدگی به موضوع را افزایش داده است.

در هر صورت باید تا برگزاری جلسه چهارم نیز منتظر ماند که آیا این گمانه‌زنی به حقیقت می‌پیوندد یا خیر.

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار