شهرداری ساری زمان بهره‌برداری از پروژه زیرگذر شهید علمدار ساری را 100 روز پس از آغاز عملیات اجرایی اعلام کرده که با وجود گذشته زمان تعیین شده در حال حاضر خبری از افتتاح این پروژه نیست.
کد خبر: ۶۷۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 14 November 2018

 بلاغ، پروژه زیرگذر شهید علمدار ساری، که قرار بود در مدت 100 روز به اتمام برسد، با وجود گذشت بیش از زمان تعیین شده به بهره برداری نرسیده است.

مردم و رهگذران ساروی خوب تابلوی روز شمار نصب شده در حاشیه پل تجن ساری را به یاد دارند که شهرداری ساری اعلام کرده بود که این پروژه در مدت زمان 100 روز به بهره‌برداری می‌رسد.

بر اساس اطلاعاتی که مدیران شهرداری ساری در اختیار رسانه‌ها قرار داده بودند قرار بود این پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

از شهریورماه تاکنون حدود دو ماه گذشته است و مردم در مرکز استان مازندران با مشکل ترافیک مواجه هستند و وعده شهرداری ساری برای تکمیل این پروژه عملیاتی نشده است.

یکی از رسانه‌ها از مشکلات فنی و اجرایی این پروژه صحبت به میان آورده بود که شهرداری بابت مشکل فنی به وجود آمده درخواست افزایش اعتبار را داده بود.

درباره آخرین وضعیت اجرای زیرگذر شهید علمدار علیجان شمشیربند عضو شورای شهری ساری، اظهار کرد: این پروژه با مشکل فنی مواجه شده بود که مدتی طول کشید تا مشکل فنی آن حل و فصل شود.

وی در پاسخ به سوال مشکل فنی پیش آمده گفت: پیش‌بینی‌ها که از ابتدا برای اجرای این پروژه باید انجام می‌شد در دستور کار قرار نگرفت، ولی در حال حاضر این مشکل رفع شده است.

عضو شورای شهر ساری در پاسخ به این سوال که زمان دقیق برای بهره‌برداری از این پروژه با توجه به اینکه قرار بود در هفته دولت به بهره‌برداری برسد، اعلام نشده است، گفت: در حال حاضر عملیات روگذر به اتمام رسیده و رفت و آمد در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از عملیات اجرایی در زیر پل در حال انجام است.

شمشیربند در واکنش به این مطلب که در حال حاضر رفت و آمد انجام نمی‌شود، گفت: راهنمایی و رانندگی درباره محل رفت و آمد تصمیم گیری می‌کند.

وی در پاسخ به این مطلب که قرار بود این پروژه در مدت 100 روز به بهره‌برداری برسد اما چرا عملیاتی نشده است، افزود: از نظر زمان بندی تکمیل این پروژه بیش از یک سال تا 9 ماه باید به اتمام می‌رسید، شهردار با پیمانکار قرار منعقد کرده که در مدت زمان کوتاهی با رعایت اصول فنی به اتمام برسد، اصول فنی در اجرای این پروژه انجام شده اما در تکمیل پروژه با تاخیر مواجه هستیم.

عضو شورای شهر ساری بیان کرد: بحث بودجه و اعتبار در اجرای این طرح مطرح است، در ابتدا که نباید به مردم قول می‌دادند در 100 روز به بهره‌برداری می‌رسد، تاخیر به وجود آمده خطا نیست، همه تلاش می‌کنیم که این پروژه سریع‌تر به اتمام برسد.

وی در پاسخ به این سوال که زمان مشخصی برای تکمیل این پروژه به شما نداند، گفت: وقتی انسان یک بار اشتباه کرد بار دیگر این اشتباه را تکرار نمی‌کند و در حال حاضر نمی‌توانیم زمان مشخصی را اعلام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار