با اعلام رئیس شورای شهر نکا، چهارشنبه 23 آبان جلسه فوق‌العاده بررسی استعفای شهردار نکا با حضور شهردار و خبرنگاران در دفتر شورا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸ 13 November 2018

بلاغ، غلام آرست در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به لغو دو جلسه پیشین شورای اسلامی شهر نکا در هفته جاری با موضوع بررسی استعفای شهردار نکا به علت عدم حضور برخی از اعضا، اظهار کرد: سومین جلسه شورا در این زمینه در روز چهارشنبه 23 آبان برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جلسه که با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود، از شهردار نکا نیز برای حضور در نشست و پاسخگویی در این راستا به نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر دعوت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر نکا خاطرنشان کرد: پیش از این دو جلسه در روزهای یکشنبه و دوشنبه همین هفته برنامه‌ریزی شد که غیبت برخی از اعضا سبب لغو و انتقال زمان برگزاری آن به تاریخ دیگری شد.

این مسئول اضافه کرد: شورای اسلامی شهر نکا به منظور انجام وظیفه ذاتی خود تلاش دارد تا مدت زمان بلاتکلیفی شهرداری این شهر را در موضوع بررسی استعفای شهردار در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام مطلوب برای شهروندان برساند.

باتوجه به رأی منفی و رد صورتجلسه و مصوبات جلسه هشتم آبان ماه شورای اسلامی شهر نکا از سوی هیئت انطباق شهرستان و همچنین لغو دو جلسه قبلی شورای شهر نکا در این زمینه، زمزمه‌ها از افزایش احتمال عدم حضور اعضای غایب در جلسات قبلی در جلسه روز چهارشنبه حکایت دارد.

اینکه شنیده‌ها تا چه اندازه‌ای به واقعیت تبدیل می‌شود را باید تا برگزاری جلسه روز چهارشنبه به انتظار نشست اما باتوجه به مفاد قانون، شورای اسلامی شهر تنها 10 روز از اعلام نظر هیئت انطباق شهرستان فرصت دارد تا درمورد آن با تشکیل جلسه قانونی تصمیم‌گیری کرده و اعتراض محتمل را به این هیئت ابلاغ کند.

همین امر نیز گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تلاش برخی از اعضای شورای شهر نکا برای وقت کشی در این زمینه و ناتوان گذاشتن شورا در راستای تشکیل جلسه و رسیدگی به موضوع را افزایش داده است.

در هر صورت باید تا برگزاری جلسه سوم منتظر ماند که آیا این گمانه‌زنی به حقیقت می‌پیوندد یا خیر.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار