حسینی در صحبت‌های خود البته به یک تیم لیگ برتری هم اشاره می کند که بازیکنان 500 هزار و یک میلیون دلاری در اختیار دارد! به نظر شما نام این تیم چیست؟
کد خبر: ۶۷۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰ 13 November 2018

جی پلاس؛ سیدجلال حسینی در تازه‌ترین مصاحبه خود، از بازی‌ها سخت و جنگ نابرابر در لیگ برتر گفته است. از لیگ قهرمانان آسیا تا لیگ برتر. او مدعی شده برخی از بازیکنان جوان پرسپولیس در صورت تبدیل ریال به دلار- قراردادهای 5 هزار دلاری دارند که با این وضعیت باید به مصاف تیم‌های پر هزینه با بازیکنان گرانقیمت بروند.

حسینی در صحبت‌های خود البته به یک تیم لیگ برتری هم اشاره می کند که بازیکنان 500 هزار و یک میلیون دلاری در اختیار دارد! به نظر شما نام این تیم چیست؟ ظاهرا جلال حسینی در واکنش به صحبت‌های زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی که گفته بود وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند، این حرف‌ها را زده و صحبت از بازیکنان گران‌قیمت لیگ کرده است!

تراکتورسازی چند بازیکن سرشناس جذب کرده که کاپیتان‌های اول تا سوم تیم ملی جزء آن‌ها هستند. مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاجی‌صفی. وقتی تراکتورسازی برای جذب این بازیکنان اقدام کرد، رسانه‌ها از قرارداد هنگفت آن‌ها پرده برداشتند اما حالا جلال حسینی این صحبت‌ها را انجام داده است.

کاپیتان پرسپولیس رابطه نزدیکی با شجاعی، دژاگه و البته حاجی‌صفی دارد. وقتی او این ادعا را مطرح کرده، به احتمال قوی سند یا اطلاع موثقی دارد که این چنین به مبلغ قرارداد آن‌ها اشاره می کند.

نتیجه‌ اینکه در لیگ برتر بازیکن یک میلیون دلاری هم حضور دارد و این یعنی باشگاه‌هایی وجود دارند که نرخ امروز ارز آزاد حدود 14 میلیارد تومان برای جذب یک بازیکن هزینه می‌کنند؛ هر چند اگر چنین هم باشد، باشگاه تراکتورسازی اکنون یک باشگاه خصوصی محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار